Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007

Ο πυρσός της ΝΔ καίει τα δάση.

Δεν νομίζω να έχει ξεχάσει κανείς την τροπολογία - πυρσό του Μπασιάκου υπουργού αγροτικής ανάπτυξης (τρομάρα του) για να μην κατεδαφίζονται οι βίλες που είναι χτισμένες στα δάση...
Πριν κλείσει μήνας από την κατάθεσή της στη βουλή, σήμερα το πρωϊ, η Πάρνηθα μέσα σε πυκνούς καπνούς έχει χαθεί από το οπτικό μου πεδίο, η βεράντα μου 2 δεκάδες χιλιόμετρα μακρύτερα είναι σκεπασμένη με στάχτες κι αποκαϊδια, η οσμή του καμένου πεύκου είναι έντονη...
Το έγκλημα έχει ολοκληρωθεί.
Η Πάρνηθα έχει καταστραφεί από τη φωτιά...
Οι αρμόδιοι συσκέπτονται...
Ίσως για την επόμενη τροπολογία - πυρσό.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και μέσα σε όλα αυτά ο Νταλάρας κυκλοφόρησε νέο cd! Tίτλος πρώτου τραγουδιού!Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ!!!Πάντα μεσα στα πράγματα ο George...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ είπε...

Αυτή είναι η δεύτερη και επιτυχημένη απόπειρα αναθεώρησης του άρθρου 24.Εύγε...

koptoraptou είπε...

Τι μου θύμισες!!! Θα ήμουν και 5 χρονών όταν μου το διάβαζε ο πατέρας μου - Θεός σχωρέστ' τον - και τότε δεν καταλάβαινα μία. Μου' ρχεται όμως στα χείλη - υπνοπαιδεία βλέπεις - κάθε που βλέπω φωτιά...
Καλημέρα και καλό μήνα!

koptoraptou είπε...

Αλλού γι' αλλού το άφησα το σχόλιο. Για το ποίημα του Μαλακάση ήταν... Anyway, ξανθιά + ζέστη = κουλαμάρες...