Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Δικαιοσύνη, το εξάσφαιρο της κυβέρνησης

Σκηνή πρώτη: Σε σαλούν της μακρινής δύσης 4 χαρτοπαίχτες παίζουν τα ρέστα τους σε μια παρτίδα.
Τα παίρνω λέει ο ένας «έχω 4 άσσους» κι εγώ «έχω εξάσφαιρο» λέει ο άλλος κι αρχίζει να μαζεύει το χρήμα.
Σκηνή δεύτερη: Σε χώρα της ημέτερης ανατολής μια παλαβή βιντεοσκοπεί τα σεξουαλικά όργια ενός κυβερνητικού αξιωματούχου ενώ ένας άλλος παλαβός ξεφωνίζει κυβερνητικό βουλευτή που τον έχει καταγράψει σε κασετόφωνο.
Έχω dvd με τα όργιά σας φωνάζει η πρώτη, θα πατήσω του κουμπί λέει ο δεύτερος και το πατάει.
Κι εγώ έχω εξάσφαιρο λέει σεμνά και ταπεινά ο κυβερνήτης αυτής της χώρας κι αρχίζει να μαζεύει dvd και κασετόφωνα.
Σκηνή τρίτη: Από εδώ και πέρα λέει ο παρακεντές, του σεμνού και ταπεινού κυβερνήτη, γνωστός και ως ο Χατζηγάκης του κάμπου, η απόκτηση και η παράνομη χρήση μαγνητοφωνημένων συνδιαλέξεων και βιντεοσκοπήσεων θα τιμωρείται ως κακούργημα, το άκουσες Μάκη τέρμα τα κουμπιά.
Σκηνή τέταρτη: Οι γυναίκες διαμαρτύρονται γιατί ο σεμνός και ταπεινός κυβερνήτης αποφάσισε να τις κρατάει υπερωρίες και να μην τις αφήνει να φεύγουν νωρίς από τη δουλειά όπως μέχρι τώρα.
Σκηνή Πέμπτη: Οι δικαστές του Ελεγκτικού Συνεδρίου αυτής της σεμνής και ταπεινής χώρας ανακαλύπτουν ξαφνικά, 40 χρόνια μετά την πρώτη εφαρμογή, ότι το να φεύγουν οι γυναίκες από τη δουλειά πριν τους άνδρες παραβιάζει το Σύνταγμα αυτής της ευτυχισμένης χώρας και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει δεκτό.
Ο λαός λέει ότι όποιος έχει μαχαίρι τρώει πεπόνι.
Στην ευτυχισμένη χώρα του «σεμνά και ταπεινά» όποιος έχει τη Δικαιοσύνη με το μέρος του έχει και το εξάσφαιρο να καθαρίζει τους λογαριασμούς του σεμνά και ταπεινά.
Εν ολίγοις η Δικαιοσύνη μίλησε και τα σκυλιά δεμένα…
Άλλα …εξάσφαιρα εδώ κι εδώ κι εδώ κι εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: