Το χορό των αντιδράσεων σέρνει ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου που αποφάσισε και διέταξε τον εισαγγελέα της Ρόδου να ασκήσει δίωξη στο δήμαρχο Τήλου που τέλεσε το γάμο και κείνος εκτός από τη δίωξη διέταξε το δήμαρχο να σβήσει από τα κιτάπια του τη σχετική πράξη.
Ακολουθούν οι πρωινατζήδες δημοσιογράφοι και οι παπάδες που πετάνε τη σκούφια τους για τέτοια πιασάρικα θέματα και φυσικά το παρόν έδωσαν και δίνουν και τα σοβαρά δελτία των οκτώ.
Εγώ πάλι πολύ το χάρηκα γιατί με το γάμο των ομόφυλων μου λύνονται και οι απορίες για τον τρόπο πολλαπλασιασμού των ομοφυλόφιλων που έχουν κατακλύσει όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής και κυρίως τον κόσμο του θεάματος και της τηλοψίας.
Και μια απορία οι νεόνυμφοι δικαιούνται επίδομα γάμου ή θα πρέπει να κάνουν προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να το εισπράξουν.
Και κλάμα οι …ανύπαντρες
8 σχόλια:
καταρχάς καλημέρα και αηδία βίντεο! συγγνώμη που το λέω έτσι, αλλά έτσι μου βγήκε! χα χα χα΄, μπορεί και να ζήλεψα, ή να είμουνα εγώ αυτή η πιτσιρίκα (αν και φαίνεται κάτω των 23).
πάντως το ζήτημα είναι ότι τα ηρεμιστικά μας τα αλλάζουμε πολύ γρήγορα βρε παιδί μου! αφενός τα έχουμε ανάγκη, αφετέρου περνάμε από συνταγή σε συνταγή: το ζαχο-χαζομάρ μας βάστηξε για λίγο καιρό, μετά είχαμε το 'βγενο-μπένοκιόποιονπάρειοχάρ', τώρα λυσάμε με το 'τηλοστάρ'.
ε, μικρό νησάκι ήτανε, τι τα θες!
μια χαρά διαφήμιση.
εντάξει, πέραν αυτού, για το ίδιο το θέμα:
θέλω να σέβομαι τις επιλογές του καθενός. ασφαλώς και δε θα καταδικάσω κανέναν για κάτι που αφορά τον ίδιον.
υποκρισία της κοινωνίας είναι να λέμε για κάποιον 'είναι ομοφυλόφυλος, κρυφός ομοφυλόφιλος, φανερός, έτσι αλλιώς, και να πηγαίνει ο νους μας ότι αυτός ή αυτή αγκαλιάζεται με άτομο του ιδίου φύλου!
δλδ;
όταν εγώ κάνω κάποιον άνθρωπο φίλο μου, θα έπρεπε δλδ να τον/την φανταστώ οπωσδήποτε τι κάνει στο κρεβάτι για να δώ αν θα δημιουργήσω κοινωνική, φιλική ή επαγγελματική σχέση. ε, όχι, ευχαριστώ. συνεπώς δε με ενδιαφέρει να ξέρω αν κάποιος είναι έτσι ή γιουβέτσι. δεν είναι ούτε δημοκρατικό, ούτε καν χριστιανικό.
έχεις δίκιο λύκε. είναι θέμα το επίδομα γάμου.
η εκκλησία η ορθόδοξη απ'ό,τι αντιλαμβάνομαι και γνωρίζω, δε δέχεται γάμο μεταξύ ιδίου φύλου, εφόσον για την εκκλησία γάμος είναι η κοίτη όπου φυτρώνουν παιδιά. αφού δεν φυτρώνουν στο ομοφυλόφιλο σχήμα, το θέμα είναι λήξαν, χωρίς σχόλιο. είμαι απλοϊκή το ξέρω, αλλά κάπως έτσι είναι.
τι βγαίνουν λοιπόν και λενε;
άλλο θρησκευτικός κι άλλο πολιτικός γάμος.
ένα παράδειγμα: όταν ένας από ιδίου φύλου ζευγάρια αρρωσταίνει, αυτός δε δικαιούται δλδ τη στήριξη, τη συμπαράσταση που δικαιούται ο ετερόφιλος;
το μόνο που είναι διαφορετικό είναι πιστεύω το θέμα υιοθεσία.
εκεί έχει ήδη απαντήσει και η φύση αλλά και η ψυχανάλυση. έχω μια κάποια σχετική εμπειρία από παλαιότερο τόπο εργασίας μου...
@ abttha: το βιντεάκι για να προκαλέσω τη σεμνότυφη υποκρισία μας κατά τα λοιπά νομίζω πως συμφωνούμε.
Αν όχι με γάμο έστω και πολιτικό τουλάχιστο με ένα σύμφωνο συμβίωσης η πολιτεία οφείλει να τους δώσει το δικαίωμα να διευθετήσουν τα του οίκου τους αναγνωρίζοντάς τους ως ισότιμους πολίτες με υποχρεώσεις και δικαιώματα.
Eίδες Λύκε, πως ξυπνάει αμέσως ο Σανιδάς για τέτοια θέματα; Και πως κάνει τον Κινέζο για να μην ενοχλήσει την κυβέρνηση;
Κανονικα θα πρεπει να δικαιουντα και επιδομα γαμου...Βεβαια το θεμα θα ξεχαστει...αφου οι εξελιξεις τρεχουν....
@ swell: Το σκυλί εκεί που τρώει γαβγίζει, ρώτα και την Πέρσα.
@ πρέζα: Και οι δύο ή μόνο ο ένας;
Καλημέρα.
Μα φυσικά και δικαιούνται επίδομα γάμου.
Γιατί δηλαδή αυτοί που το παίρνουν κάνανε κάτι περισσότερο από το να παραστούν σε ένα δημαρχείο και να υπογράψουν;; (η εκκλησία κοστίζει πολύ οπότε όσο επιδομα και να πάρουν ποτέ δεν θα κάνουν απόσβεση...χε χε)
Τα πράγματα είναι απλά, στο κεφάλι κάποιον που είναι στενό και μουχλιασμένο γίνοντα σύνθετα.
Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.
Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.
Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:
«Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).
Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»
Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;
Τέλος επειδή συνήθως υποβάλλεται στους νεόνυμφους η ερώτηση «και τώρα τι θα κάνετε, θα πάτε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο;», θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι:
α. Το δικαστήριο που θα επιληφθεί (της αίτησης ακυρώσεως αυτού που δεν θα του εξασφαλιστεί το δικαίωμα εγγραφής σε μερίδα Δημοτολογίου ή σε Ληξιαρχείο ή θα του παρουσιαστεί οποιοδήποτε εμπόδιο) είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας.
β. Το Συμβούλιο της Επικρατείας θεωρείται «ανώτατο δικαστήριο» σύμφωνα με το άρθρο 234 της «Συνθήκης για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, όπως ισχύει σήμερα» (έτσι λέγεται σωστά).
γ. Σύμφωνα με το ανωτέρω άρθρο 234 το Συμβούλιο Επικρατείας, όταν τίθεται θέμα ερμηνείας κοινοτικού δικαίου, «υποχρεούται» (και όχι απλά δικαιούται) να κάνει προδικαστική παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να ληφθεί απόφαση ως προς το προδικαστικό αυτό θέμα (π.χ. τι ορίζει το κοινοτικό δίκαιο για τα δικαιώματα δύο ομοφύλων να τελέσουν γάμο. Σημείωση: Δεν υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που να δέχεται ευθέως τέτοιο γάμο, αλλά και δεν υπάρχει απόφαση που να λέει ότι δεν τον δέχεται. Υπάρχει όμως σωρεία αποφάσεων που δείχνουν έμμεσα ότι δέχεται κάτι τέτοιο. Το πρόκριμμα του γάμου της Τήλου θα αποτελέσει landmark γιατί δεν θα μπορέσει να ξεφύγει πλέον και θα λάβει απόφαση επ’ αυτού).
δ. Η προδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου θα είναι υποχρεωτική για το ελληνικό δικαστήριο (σύμφωνα με το προμνησθέν άρθρο 234) και επομένως δεν θα έχει σημασία αν έστω και όλοι οι Έλληνες δικαστές είναι εκ πεποιθήσεως κατά τέτοιου γάμου.
@ kermit: συμφωνώ
@ ανώνυμος: ρε ανώνυμε γιατί βάλθηκες βραδιάτικα να μου κάνει μαθήματα κοινοτικού δικαίου;
Στείλε τα στο Σανιδά με κοινοποίηση στον Παυλόπουλο να πιάσουν και τόπο.
Δημοσίευση σχολίου