Οι γάμοι των ομόφυλων ζευγαριών στην Τήλο και ο τραγικός θάνατος του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου αποτέλεσαν αφορμή να ξεσαλώσουν κάποιοι πούστηδες που έχουν κάνει τη σεξουαλική τους προτίμηση επάγγελμα.
Γιατί το να απαιτεί ο ομοφυλόφιλος σεβασμό στη σεξουαλική του προτίμηση, ακόμα και το δικαίωμα του «γάμου» δηλαδή την αναγνώριση της νόμιμης συμβίωσης με τον σύντροφο που επιλέγει είναι και θεμιτό και σεβαστό.
Το να ξεσαλώνουν όμως οι πούστηδες για το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να υιοθετούν παιδιά ξεφεύγει από κάθε όριο σοβαρότητας,
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε την απαίτηση των ομοφυλόφιλων να διαχειριστούν χωρίς διακρίσεις τη σεξουαλική τους επιλογή και προτίμηση, στη δεύτερη όμως έχουμε να κάνουμε με τα δικαιώματα ενός άλλου ανθρώπου.
Και μάλιστα ενός ανθρώπου που ήρθε στη ζωή όχι και με τις καλύτερες συνθήκες και που η κοινωνία οφείλει να προστατέψει και να του δώσει όσα οι φυσικοί του γονείς δεν μπόρεσαν ή δεν θέλησαν να του δώσουν.
Με δεδομένη τη δομή και διάρθρωση της ελληνικής κοινωνίας η ανάθεση της επιμέλειας και της γονικής μέριμνας, ενός άτυχου παιδιού, σε ομόφυλα ζευγάρια είναι ίσως η χειρότερη επιλογή για την ισορροπημένη ανάπτυξη της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου.
Κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται να συγκινεί κάποιους πούστηδες που έχουν κάνει επάγγελμα την σεξουαλική τους επιλογή, κονομάνε από τα gay party που οργανώνουν ταχτικά και έχουν αναδειχτεί σε άτυπους εκφραστές της ομοφυλοφιλικής κοινότητας εκμεταλλευόμενοι τις καλές τους δημόσιες σχέσεις με τα ΜΜΕ.
Αλλά όπως λέει κι η παροιμία «δώσε θάρρος στο χωριάτη…να σ΄ ανέβει στο κρεβάτι». Υπάρχει όμως και η άλλη παροιμία που λέει «όξω πούστη απ΄ την παράγκα»
.
Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή,
τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια
-
[image: Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή,
τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια] [image: Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε
σε σημε...
Πριν από 15 ώρες
46 σχόλια:
Ετσι ακριβώς είναι λύκε.
Με τις ψυχές των παιδιών δεν έχει κανείς το δικαίωμα να πειραματιστεί.
Αν θέλουν να υϊοθετήσουν υπάρχουν και τα άστεγα σκυλάκια και γατάκια.
σκληρός λόγος, μα ούτως ή άλλως συμφωνώ μαζί σου.
το ζήτημα είναι ακριβώς όχι τι κάνει ο καθένας, και τι η πολιτεία οφείλει να του προσφέρει ισόνομα και πέραν φυλετικών, διαφιλικών ή άλλων διαφορών.
το ζήτημα της υιοθεσίας ξεπερνάει τα εσκαμμένα της κοινωνίας. και να, που, χαζοειδώς, προκύπτει. η μόνη εξήγηση είναι ίσως και απλούστατα, μετά από μεγάλη καταπίεση, αποζητάται εδώ και δυο περίπου δεκαετίες, ή και παραπάνω, μια δημοσιότητα ανάλογη της υποβάθμισης της κοινωνίας που ζούμε.
τα παιδιά θα έπρεπε η ελληνική κοινωνία να τα προστατεύει, ως οφείλει και ως κάνει κάθε κοινωνία, π.χ. κοιτάτε ζώα και τα μικρά τους.
αλήθεια, πότε θα σοβαρευτούμε;
τήλος, τέλος. έχουμε κι άλλα χάπια αν θέλουμε να μασουλήσουμε στα παραθυράκια της μπουζουμπουρίας μας...
την καλησπέρα μου λυκάκι!
την καλησπέρα μου
yg eimai i abttha kai mou einai adynaton na logaristo!
eskasa!
Μαζί σου λύκε !!!!!
Συμφωνώ απόλυτα.
Δε νομιζω φυσικα οτι η ελληνικη κοινωνια ειναι ετοιμη για παιδακια με 2 μπαμπαδες/μαμαδες αλλα σορρυ η γραφη/υφος σου σε αυτο το κειμενο μου φαινεται βασισμενη περισσοτερο σε αντιδραστηκοτητα και κολληματα παρα στη λογικη.
Σαν αν ακουω αμορφωτους αντιδραστικους να λενε οτι για ολα φταινε οι πουστηδες που εχουν κατακτησει τα ΜΜΕ και τη κυβερνηση και μας κυβερνανε και φταινε για ολα μπλα μπλα μπλα μπλα.
Μα να τολμανε οι πουστηδες να θελουν και παιδια μετα το γαμο?
Ποιοι νομιζουν οτι ειναι!
Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα. Εχω δει τοσα παιδια να υποφερουν απο νορμαλ "μη πουστικες"
οικογενειες που δε βρισκω απολυτως τιποτε κακο στο να μεγαλωσουνε ενα παιδι 2 πουστηδες. Αρκει να ειναι αξιοι γονεις.
Μα να θελουν παιδια οι πουστηδες?
Σαν πολυ θαρρος δεν πηραν?
τσκ τσκ τσκ....! καλυτερα να μεγαλωνουν στα ιδρυματα τα ορφανα παρα να εχουν 2 αξιους γονεις που να τα αγαπανε...
Ατυχες το ποστ λυκε, πολυ ατυχες...χανεις και τα οποια δικια σου ετσι που το γραψες..
Παω τωρα να στειλω hate mail στη Τζοντι Φοστερ που μεγαλωνει τα 2 παιδια της με τη γυναικα της ζωης της. Τι ατυχα παιδια αληθεια...
kalhμέρα, και σήμερα κατάφερα να λογκαριστώ! τσουπ, να μαι εδώ πάλι, και διάβασα τον ανώνυμο που είναι παραπάνω, κι έχω μια απορία:
δεν είναι πικρό, η αλήθεια μας να ντρέπεται να βγει αν δεν φοράει το νούμερο έκφρασης που ταιριάζει ακριβώς στο μάτι του αναγνώστη;
φοβόμαστε δλδ μήπως μας πάρουν για οπισθοδρομικούς, για φασίστες, για σκοταδιστές, κι επειδή θα φοβόμαστε αυτό δε θα μπορούμε να μιλήσουμε καθαρά, όπως γουρστάρει η στιγμή βρε αδερφέ, γιατί -ΝΟΜΙΖΩ- έχουμε δικαίωμα και να τα παίρνουμε στο κρανίο! έτσι δεν είναι;
η ελευθερία του λόγου αγαπητέ ανώνυμε δεν είναι μόνο αυτοδιάθεση της έκφρασης και των ιδεών μας, -όσο παράξενο κι αν ακούγεται, γιατι η αυτοδιάθεση είναι πιο βαθιά από κάθε ιδέα, και σίγουρα η έκφρασή της είναι πολλαπλή, κι εγώ τη στηρίζω-,
αλλά
ελευθερία του λόγου
είναι και ΜΗ ΦΟΒΟΣ, 'νο φίρ' που λένε και οι μοντέρνοι, για το τι εκφράζει ο καθένας.
σιγά δλδ μη φοβηθεί κάποιος πως από το στυλ του θα τον ταυτίσουν από δω ή από κει...
συγγνώμη, αλλά μου θυμίζεις το εξής: είχα πάει κάποτε σ'ένα γραφείο δημοτικής εκπαίδευσης του υπεπθ να παραπονεθώ γιατί συνέπτυσσαν τάξεις του δημοτικού, ενώ συγχρόνως έχουμε και ανεργία σε ορισμένες κατηγορίες. εγώ τη δουλίτσα μου την έχω. επειδή όμως είχα επιχειρήματα μεν, δε φόραγα δε τον δέοντα ρουχισμό για τα επιχειρήματα, ο διευθυντής μου είπε: 'άνεργη είστε εσείς;'
θα μου πεις, σου λείπει στυλ κυρά μου, τι θες κι ανακατεύεσαι...
έστω.
ωστόσο το θέμα έχει πολλές πτυχές.
τώρα βέβαια, πέρα του θέματος με τις πολλές πτυχές, υπάρχουν και τα παιδιά.
α ναι, είναι κι αυτά.
στη ζυγαριά σου ανώνυμε δεν είναι και οι καλύτερες επιλογές που διαλέγεις: 'νεκροταφείο στοργής ήτοι ορφανοτροφείο' αφενός, και ζεύγος ομοφυλοφίλων αφετέρου.
πώς θα νιώσει το σώμα του ένα παιδι που μεγαλώνοντας θα θελήσει να διαθέσει τη στοργή του, και τον ίδιο του τον εαυτό;
η ψυχιατρική έχει απαντήσει.
ε, δε θα γίνουν και τα παιδιά τώρα θέμα παραθύρων για κάτι τόσο σοβαρό! έλεος.
τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη.
με το μόνο που συμφωνώ μαζί σου ανώνυμε, είναι ότι πολλοί από μας που το παίζουμε 'στρέιτ', 'νορμάλ', 'οκ' άνθρωποι είμαστε πιο πούστηδες από οποιοδήποτε άνθρωπο έχει επιλέξει σεξουαλικές σχέσεις με το ίδιο φύλο.
εξ ού και η πολύ σκληρή παροιμία που γράφει ο λύκος στο τέλος.
συγγνώμη που μακρηγόρησα τόσο και μπήκα σε ξε΄να χωράφια. όμως το θεμα με θίγει γιατί έχω βαρεθεί την υποκρισία 'να το πω με μοντέρνο τρόπο αλλιώς θα με περάσουνε έτσι ή γιουβέτσι'.
μεγάλο θέμα.
την καλημέρα μου!
Καλημέρα, διάβασα τα σχόλιά σας κι ευχαριστώ για την επίσκεψη όμως το θέμα είναι τόσο σοβαρό που δεν μπορεί να συζητηθεί σε επίπεδο σχολίων.
Ευχαριστώ και την abttha για τη συνηγορία της στις παρατηρήσεις του ανώνυμου 2:12 π.μ.
Ειδικά γι αυτόν και τις παρατηρήσεις του θα πω πως αν δεν ήταν τόσο προκατειλημμένος θα του ήταν πολύ εύκολο να δει τη διάκριση που κάνω ανάμεσα στους ομοφυλόφιλους και τους πούστηδες.
Δεν την είδε; ή δεν ήθελε να τη δει; άγνωστες οι βουλές του ..ανώνυμου 2:12
Θίγεις ένα πολύ σοβαρό θέμα που κινδυνεύει να εκπέσει για μια ακόμη φορά στην γελοιότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό οι επαγγελματίες πούστηδες.
Να κάνω μερικές διευκρινίσεις. Άλλο πράγμα οι ομοφυλόφιλοι και άλλο οι φτερούδες. Ο ομοφυλόφιλος είναι ο άνθρωπος με συγκεκριμένες σεξουαλικές προτιμήσεις. Η φτερού είναι ο εκπορνευμένος μιντιάνθρωπος, αυτός που έχει κάνει την επιπολαιότητα πρότυπο και την ανοησία κανόνα. Είναι η ίδια επιπολαιότητα που ενδεχομένως τον έσπρωξε κάποτε στο κρεββάτι κάποιου χωρίς να είναι απαραίτητα αυτή η σεξουαλική του επιλογή. Υπάρχει λοιπόν στις μέρες μας μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που δεν πορεύετεαι με βάση την σεξουαλική της προτίμηση, αλλά το δόγμα "και τι έγινε, όλα επιτρέπονται αν δεν μας σκοτώνουν". Και αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο σκηνές σεξ, αλλά ναρκωτικά, πανσεξουαλισμό και βαριά ελαφρότητα. Κάποτε οι πούστηδες προσπαθούσαν να μοιάσουν τις γυναίκες. Σήμερα δυστυχώς οι γυναίκες προσπαθούν να μοιάσουν τους πούστηδες. Έχουν κυριαρχήσει στα μίντια και στη μόδα. Πριν από χρόνια οι αδερφές μόδιστροι που δεν μπορούσαν να ντύσουν τον εαυτό τους, έντυσαν κορμιά σαν και τα δικά τους. Χωρίς καμπύλες, στήθη θηλυκότητα. Και καθιέρωσαν το ανορεκτικό πρότυπο γυναίκας. Προχώρησαν και παρακάτω. Η ίδια κάστα, πλούσια, καμμένη απ τα ναρκωτικά, πιεσμένη από τον δεύτερο εαυτό της, καθιέρωσε το κοινωνικό πρότυπο γυναίκας. Sex and the city. Γυναίκα ανόητη, θύμα του προτύπου, που θεωρεί την ελευθερία ως μέτρηση γκόμενων. Πιεσμένη γυναίκα από τον ίδιο της τον εαυτό.
Και τώρα αυτή η ίδια κάστα, φτερούδες, επιπόλαιοι άνθρωποι και εγωκεντρικοί προχωράνε στην διατύπωση της νέας ελευθερίας. Στο πρότυπο της ίδιας πάντας ελευθεριότητας. Ομοφυλόφιλα ζευγάρια με παιδιά. Αντί για κουκλάκια ή ζωάκια. Γιατί λέει έχουν δικαίωμα να μεγαλώσουν παιδί. Και το παιδί τι δικαίωμα έχει άραγε;
@ άλλος: έτσι που το πάνε στο τέλος θα θεωρείται κουσούρι να είσαι ...ετερόφυλος.
Υπάρχει μια συζήτηση εδώ. Έχω γράψει σαν ανώνυμος αλλά με ελληνικά κι όχι με greeklish. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τη διαβάσει.
Καλησπέρα, άντε να στη σπάσω απόψε. Αν ως γονείς δύο άνθρωποι ίδιου φύλου είναι σωστοί και καλοί, χίλιες φορές καλύτερα να μεγαλώνουν αυτοί ένα ή περισσότερα παιδιά, παρά οι φυσικοί γονείς τους. Αυτούς για τους οποίους λένε μετά "κύριος, δεν είχε δώσει ποτέ δικαίωμα". Χωρίς να ρωτήσουν ποτέ τα παιδιά τους.
Το κακό σε αυτή τη χώρα είναι πως αν γίνει μία υποχώρηση μετά πρέπει να στήσεις και κώλο (pardon). Είπαμε να σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Aυτή είναι και η σημαία των ομοφυλοφίλων άλλωστε. Τώρα πως έρχονται να απαιτήσουν να μη σεβαστούμε το δικαίωμα των βρεφών στο σωστό μεγάλωμα.
Το γεγονός οτι η ελληνική κοινωνία προσπαθεί να τους δεχτεί σταδιακά δε σημαίνει οτι έπαψε να βλέπει την ιδιαιτερότητά τους.
Ο καθένας στο κρεβάτι του μπορεί να κάνει οτι θέλει. Μέχρι εκεί.
Τα όρια της ελευθερίας ενός ανθρώπου σταματούν εκεί που αρχίζει η ελευθερία ενός άλλου.
Μακριά από τα παιδάκια.
Με βρίσκουν σύμφωνο όσα λες. Τώρα σε βλέπω στη μαύρη λίστα του Βαλιανάτου.
ΥΓ: "έτσι που το πάνε στο τέλος θα θεωρείται κουσούρι να είσαι ...ετερόφυλος." Στη Μύκονο συμβαίνει ΗΔΗ. Περπατούσε φίλος στο δρόμο με την κοπελιά του και από δίπλα έκραζαν "το καημένο το παληκάρι που... χαραμίζεται".
Αν μια λέξη σε αυτή την χώρα είναι χιλιοτραυματισμένη, αυτή η λέξη είναι η λέξη, ΘΕΣΜΟΣ.
Ο γάμος είναι ένα θρησκευτικό μυστήριο που η Εκκλησία σήμερα δεν αναγνωρίζει στους ομοφυλόφιλους.
Με γεια της και με χαρά της. Εντάσσεσαι ή δεν εντάσσεσαι στους κόλπους της Εκκλησίας. Τελεία.
Ο πολιτικός γάμος, ορίζεται σαφώς απο το οικογενειακό δίκαιο.
Και τι είναι, και που αποβλέπει, και που αποσκοπεί και τι προστατεύει.
Με το ίδιο σκεπτικό που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την .....διασταλτικη εννοια του νόμου, και να τελούνται πολιτικοι γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων, μπορούμε και να τελούμε γάμους μεταξύ του ...Τάσου και μιας κατσίκας, της Γκόλφως και ενός τράγου και ότι άλλο πιθανό συνδυασμο μπορούμε να φανταστούμε.
Για οτιδήποτε άλλο, υπάρχει η συμβολαιογραφική πράξη και σύντομα το συμφωνο ελεύθερης συμβίωσης.
Δεν με αφορά το θέμα των δικαιωμάτων τους ή όχι.
Μπορουν να διεκδικήσουν ότι θεωρουν ότι τους ανήκει, και αν ασκήσουν κοινωνικη και πολιτικη πίεση, θα το αποκτήσουν.
Δεν είμαι ομοφυλόφιλη, δεν είμαι ομοφοβική.
Αλλά ας λειτουργήσει μια ρημάδα φορά αυτός ο ρημαδιασμένος ο νόμος σε αυτή την ρημάδα την χώρα.
@ swell: το σωστοί και καλοί ομοφυλόφιλοι γονείς προκύπτει από τη ...νεκροψία όπως συμβαίνει και με τους ετερόφυλους γονείς που δεν είχαν δώσει δικαιώματα.
τα παιδιά όμως τα ρώτησες αν στη δεδομένη κοινωνία θέλουν να μεγαλώσουν με 2 μπαμπάδες ή δύο μανάδες;
και το ζητούμενο φίλε μου είναι τα παιδιά και όχι το ...κρεβάτι σου.
Να στη σπάσω και εγώ πρωινιάτικα...
@ tsougdw: δυστυχώς κι αυτό θα το ζητήσουν(pardon,δεν έχεις ακούσει το Βαλιανάτο τι λέει;
@ αμετανόητος: Μην κοιτάς τι γίνεται στη Μύκονο γιατί εκεί ξέρεις γιατί δεν σκύβουν οι γκόμενες;
Για να μην φαίνονται τα ...αρχίδια τους.
Ε, ποια γνώμη θέλεις να έχουν γι τους ...ορθόδοξους.
@ κατερίνα: Έχεις απόλυτο δίκιο είναι θέμα θεσμών και πολιτείας κι άσε το παπαδαριό να λύσει τα δικά του μεταφυσικά προβλήματα.
Πρόσεξες όμως ότι μόλις του έκαναν μπουυυ του Χατζηγάκη έσπευσε να εξαιρέσει τα ομόφυλα ζευγάρια από το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης.
Τόση υποκρισία δηλαδή γιατί αν δεν ισχύει γι αυτούς για ποιούς θεσπίζεται για τους άλλους που μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε θρησκευτικό ή πολιτικό γάμο;
Λύκε, το μονο που παραχώρησε ο Ντε Γκωλ, τον Ιουνιο του 68, αφού τους πήρε τα ...σώβρακα στις εκλογές, ήταν το σύμφωνο ελευθερης συμβίωσης.
Μονο για ετεροφυλοφιλους.
Επεκτάθηκε και στους ομο γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 90. Και;;;
Παρα το γεγονός ότι στην Γαλλία εχεις κάθε λόγο να ...παντρευτεις καθ' οιονδήποτε τροπο, απολαμβάνοντας τις κοινωνικες παροχές που σου παρέχονται, τα συμφωνα ελευθερης συμβίωσης ομοφυλοφίλων είναι ελάχιστα.
Είναι αστείο, και εν πολλοις επικινδυνο, να υπεραπλουστευουμε τα πράγματα.
Δεν συζητάμε για το αν οι Μακεδόνες θα έχουν το ταδε φορολογικο προνομιο, σε σχεση με τους Κρητικους....
Μιλάμε για μια άλλη δομη οικογένειας, μιλάμε για μια άλλη κουλτουρα, μιλάμε για το δημογραφικο προβλημα, μιλάμε για το ασφαλιστικο συστημα, μιλάμε για χιλιες παραμέτρους....
Αν αυτοί, οποιοι αυτοι, δεν προσπαθουν να προστατέψουν τον εαυτό τους και την όποια επιλογή τους, ειναι χρεος των ...πλειοψηφιών να τους προστατέψουν απο τις ...trendιες και τις κοινωνικες, πολιτικές και πολιτειακές ...πουστιες
..καλημέρα Λύκε..πολύ λεπτό θέμα, συμφωνώ οτι συζήτηση δεν γίνεται σε επίπεδο σχολίων :)
Η αποδοχή των ομοφυλόφιλων από
τα ΜΜΕ κι όχι μόνο αποδοχή αλλά
must τα τελευταία χρόνια γιά
να πάρεις εκπομπτή (στην TV),
κι η συμπεριφορά του μοντέρνου
νεολαίου,δίνει το δικαίωμα γιά
όλα αυτά.Στα μάτια ενός έφηβου
μπορεί να φαντάζουν εξέχουσα
τάξη.Οποιος δέ έχει τις αντιρήσεις
του δεν είναι ΙΝ. Εγώ δεν μπορώ
να πω ότι συμπαθώ ιδιαίτερα την
όλη κατάσταση.Αντίθετα όταν βλέπω
έναν άντρα gay,λέω ,τι κρίμα
τόσο ωραίος άντρας!Γιατί συνήθως
είναι καί ωραίοι!Καί οι περισότεροι
αυτό λένε αλλά λόγο μοντερνισμού
κανείς δεν το παραδέχεται!
Τώρα πως από αυτή την κατασταση
φτανουμε να λέμε ότι δεν μας
ενοχλεί καί έχουν και ίσα
δικαιώματα με τα normal ζευγάρια
δεν καταλαβαίνω!
Ποιός θέλει γιό gay? Ποιός μοδάτος?
Μπά τι βλέπω Λύκε; Κάνεις και..εκπτώσεις στον προοδευτισμό σου; Καλοί οι γάμοι των ομοφυλοφίλων αλλά όχι και να γίνουν και γονείς; Αποδεχόμαστε δηλαδή κάτι που ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου και μετά τα βάζουμε με ορισμένους μόνο...ασκούς; Δηλαδή αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στους ομοφυλόφιλους να παντρεύονται αλλά όχι και να μεγαλώνουν παιδιά;
Αντί να πούμε ότι η ομοφυλοφιλία είναι παραφύση κατάσταση που αντιβαίνει τους νόμους της φύσης και του Δημιουργού της και συνεπώς να την αντιμετωπίζουμε ως τέτοια, πέφτουμε στην παγίδα του να θεωρούμε ότι..."εντάξει η φύση επέτρεψε και τρίτο φύλο" και από κει και μετά ανοίγουμε τους ακσούς του Αιόλου! Και μετά προσπαθούμε να...φρενάρουμε τα δικαιώματά τους! Πολύ τραβεστί λογική μου φαίνεται αυτή!
Καί για μην παρεξηγηθώ! Τούς ομοφιλόφυλους πρέπει να τούς αντιμετωπίζουμε όπως θα 'εκανε ο Χριστός: με αγάπη και κατανόηση για το πρόβλημα που έχουν. Και αν μπορούμε, να τούς πείσουμε για το λάθος τους, για την αμαρτία τους και να τους βοηθήσουμε να σώσουν τις ψυχές τους! Αυτά τα...συντηρητικά και..πουριτανικά για κάποιους..."προοδευτικούς" που τώρα τρέχουνν και δεν φτάνουν ήθελα να πω.
τελικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση να μιλά κάποιος για ανελευθερία δλδ αντι προοδευτισμό κάποιον που μιλάει και λέει καθαρά τη γνώμη του, ενώ κάποιος άλλος, ανώνυμος, παίρνει το ρόλο του Κριτή, του Θεού, του Δικαστή, πλην όμως ανωνύμως, για να κρίνει τον άλλον.
μένω άφωνη και ενίσταμαι.
δεν το θεωρώ δίκαιο.
μετά τιμής, ελένη κονδύλη. ανωνύμως-επωνύμως.
όσο για το αν το θέμα μπορεί να λυθεί σε επίπεδο σχολίου ή σε επίπεδο ενός ποστ ή σε ένα άλλο επίπεδο, συγγνώμη, αλλά δεν καταλάβαίνω γιατί το ένα ή το άλλο μπορεί να είναι διαφορετικό. ίσα ίσα που τα σχόλια, δεν είναι μια μορφή συζήτησης;
γνώμη μου.
σας ζητώ συγγνώμη για τις συχνές παρεμβολ΄ς μου, αλλά θεωρώ και το θέμα ζωτικό, αλλά το ίδιο ζωτικό και τη συζήτηση 'προοδευτικός', 'δεξιός', 'αριστερός' (έστω κι αν δεν αναφέρονται), βόρειος νότιος, κλπ κλπ.
αυτό με θίγει ακόμη πιο βαθιά, γιατί θίγει την ελευθερία όλων των ανθρώπων που τολμάνε και εκφράζονται, πέραν των απιδιών.
@ ανώνυμος των 2:50: Άκουσε φίλε ανώνυμε δεν θα σου απαντούσα αλλά το κάνω ύστερα από την παρέμβαση της abttha και δεν θέλω να σκεφτείς ότι κρύβω τις απόψεις μου πίσω από τα φουστάνια μιας γυναίκας.
άκου λοιπόν, το θέμα των ανθρώπινων δικαιωμάτων δεν μπορεί να μπει στα στενά καλούπια της θρησκείας που ούτε κι αυτή δείχνεις να καταλαβαίνεις.
Κάθε ανθρώπινο ον, ομόφυλο ή ετερόφυλο έχει τα δικαιώματα που του αναγνωρίζει ο νόμος και η κοινωνία και αυτά δεν εξαρτώνται από το πόσο συμφωνείς ή όχι εσύ, εγώ ή οι παπάδες.
@ λαμπηδόνα: Είναι αλήθεια ότι στα ΜΜΕ και ιδιαίτερα στην TV όπως και στον κόσμο του θεάματος έχουν γίνει κατεστημένο που δύσκολα σπάει και με την υπερπροβολή της σεξουαλικής τους συμπεριφοράς επιδιώκουν και να επηρεάσουν τους νέους ανθρώπους στα δικά τους πρότυπα.
Όσο για το ποιος θα ήθελε ένα γιό gay, τι να σου πως δεν ξέρω εγώ - ευτυχώς - έχω κόρες... και δεν κινδυνεύω.
@ ilias: Καλή βδομάδα και θα τα πούμε σε πιο βατά θέματα
Τους νόμους της φύσης δεν τους καθορίζουν ούτε...μοναχικοί λύκοι ούτε κοινωνίες ούτε παπάδες, αλλά μόνο ο ίδιος ο Δημιουργός, ο Θεός! Όποιοι πηγαίνουν κόντρα σ' αυτούς τους νόμους, προκαλούν κακό τόσο στους εαυτούς τους όσο και στους άλλους. Κόντρα στους νόμους της φύσης πηγαίνουν για παράδειγμα και όσοι καταστρέφουν το περιβάλλον για το κέρδος. Και το απότέλεσμα το βιώνουμε όλοι! Κι αλήθεια θα ήθελα κύριε Λύκε να μού απαντήσεις ειλικρινά: Εάν ο γιος σου, κάποια μέρα, σου αποκάλυπτε ότι πρόκειται να παντρευτεί τον...Μανώλη τον φορτηγατζή στην Τήλο με τη συνδρομή του κου Αλειφέρη, τί θα έκανες; Θα πήγαινες να τον συνοδέψεις για να τον...παραδώσεις στον...γαμπρό;
Σημερινή είδηση:
"Υπάλληλος που είχε επιφορτιστεί με τους πολιτικούς γάμους σε πόλη του Καναδά, αρνήθηκε να τελέσει γάμο ομόφυλου ζευγαριού, επικαλούμενος τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις. Η ενέργειά του αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να του επιβληθεί πρόστιμο ύψους 2.500 δολαρίων από τοπικό δικαστήριο.
Ο Καναδάς είναι μία από τις πέντε χώρες παγκοσμίως, στις οποίες ο γάμος ομοφύλων αναγνωρίζεται βάσει νομοθεσίας, όπως γίνεται και στην Ολλανδία, το Βέλγιο, τη Νότια Αφρική και τη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ.
Ο Orville Nichols δήλωσε στην καναδική εφημερίδα “The Star Phoenix” ότι έχει τελέσει 2.000 γάμους από το 1983, ενώ σκέφτεται το ενδεχόμενο να κάνει έφεση στην απόφαση του δικαστηρίου για το πρόστιμο. Είπε επίσης ότι παρέπεμψε το ομόφυλο ζευγάρι σε άλλον επίτροπο τέλεσης γάμων, αφού ο ίδιος δε μπόρεσε να τελέσει τον γάμο".
Αυτή είναι η...δημοκρατική, προοδευτική κοινωνία που οραματίζονται οι υποστηρικτές των γάμων των ομοφύλων!
Πω πω! Άναψε το πάρτι και΄εγώ είχα πάει για πουρνάρια!
Σε πρώτη φάση να πω ότι η άποψη της Abbtha είναι η πιο καλοδουλεμένη, κατά δεύτερον έχω να πω το εξής:
Σίγουρα κάποιοι δεν θα δουν με καλό μάτι την όλη ιστορία - ίσως (και λέω ίσως γιατί ούτε κι εγώ ξέρω πως θα το εκλάμβανα αυτό αν συνέβαινε...) όμως μας διαφεύγει κάτι:
Καλύτερα ένα παιδί στο δρόμο; Ένα παιδί στα φανάρια; Ένα παιδί στην πορνεία; Ή ένα παιδί ανάμεσα σε δύο ανθρώπους ίδιου φύλου, υπό στενή παρακολούθηση κοινωνικών λειτουργών και με ανθρώπους που θα του προσέφεραν όσα δεν θα του προσέφερε το ορφανοτροφείο; Το αναμορφωτήριο; Δύο κακοί γονείς ετεροφυλόφιλοι; Δεν ξέρω... Θέλει πολύ σκέψη...
Καλησπέρα Λύκε!
@ koptoraptou: Να προσθέσω στα ή σου ένα ακόμα; ή ένα παιδί με πατάτες στο φούρνο; Ναι κι αν η γιαγιά μου είχε καρούλια κι ήταν βαμμένη κίτρινη και είχε και μπικουτί σίγουρα θα ήταν τρόλευ.
Τίποτα πιο νορμάλ, κάτι σε μπεζάκι μονόχρωμο, ας πούμε δεν σας βρίσκεται;
Μόνο ριγέ ράβετε;
καλησπέρα φιλενάδα
πες τα λύκε έχεις δίκιο μαζί σου.
Στην αναβροχιά καλό καί το χαλαζί?
Αυτό εννοεί η φίλη σου κοπτοραπτού?
Ενα παιδί με νορμάλ οικογένεια,
μας χαλάει?
Ξέρουμε τα χίλια μύρια που περνάνε
πολλά παιδιά γιατί θα πρέπει να
περάσουν καί αυτό?
Οχι να περάσουν κι αυτό!
Έλεος!
λοιπόν, τώρα μου ήρθε!
(γιατί ομολογουμένως είχα ψιλοστεναχωρηθεί που κοτζαμάν λύκος έλεγε ότι τα δικά μου τέσσερα γραμματάκια φοράνε φουστανάκια! (αμ, καλά βρε λύκε, δεν το ήξερες ότι για μένα δεν πρέπει να μιλάς για 'πίσω απ'τα φουστάνια μιας γυναίκας', αλλά για 'πίσω απ΄το μπικίνι μιας θεάς'; διότι εγώ, όπως γνωρίζεις, με μπικίνι κυκλοφορώ (ενίοτε μπικίνι και γύψο), και πού να κρυφτεί κοτζαμάν λύκος πίσω από ένα μπικίνι!
είδα όμως την αγαπημένη μου κοπτοραπτού και ξαναμπήκα!
με το λοιπόν,
καταργήσαμε τα σχολεία θηλέων και αρρένων για λόγους πνευματικής επιμειξίας, σύμφωνοι; να μη μεγαλώνουν τα παιδάκια μας σε στεριλιζέ συναισθήματα κλπ κλπ.
και τώρα έχουμε τέτοια πρωτοτυπία που θα έχουμε ιδίου φύλου γονείς, οι οποίοι θα είναι καλοί άνρθωποι
και,
ας γελάσω λίγο,
θα τους επιβλέπουν και κοινωνικοί λειτουργοί ώστε αυτή η οικογένεια που θα κάνουν να μην είναι σκατά οικογένεια, περίπου όπως είναι η δικιά μου;
και στη δικιά μου;
γιατί δεν έρχεται κοινωνικός λειτουργός; επειδή το δηλώνουμε στρέιτ;
δεν είναι φιαδρός διαχωρισμός;
το πρόβλημα των παιδιών με το οποίο καταπιαστήκαμε είναι πολύ μεγάλο. το ζήτημα της διαφυλικότητας είναι η αντανάκλαση της ίδιας της φύσης. δεν είναι μόνο θέμα 'προόδου' (;) της κοινωνίας.
αλήθεια είναι ότι ένας ομοφυλόφιλος αρσενικού ή θηλυκού γένους μπορεί να προσφέρει πολλά σε παιδιά. το βλέπεις και σε μερικούς καθηγητές, μιας και είμαι στο συνάφι.
θεωρώ ωστόσο πραγματικά πολύ παρακινδυνευμένο να υπάρχει υιοθεσία από ομοφυλα ζευγμάρια.
και κάτι άλλο.
πω πω, μια λέξη, που φουντάρω. στον ανώνυμο.
'νόμος του θεού'. το σκεφτόσαστε πόσοι φόνοι γίνανε και γίνονται στο όνομα του νόμου του ζωοδότη θεού;
μα αν ο θεός είναι ο δημιουργός του σύμπαντος, και είμαστε μέσα του, 'νόμος του θεού' δεν υπάρχει. είδατε πουθενά το χριστό να προτείνει νόμο; αλλιώς θέσπιζε τη διδασκαλία του. πώς έχουμε απαρνηθεί οποιαδήποτε μορφή ελευθερίας τελικά, άστα βράστα!
πάλι μλκς είπα και θα με κυνηγάει ο λύκος! πάω να φύγω!
την καληνύχτα μου
υγ. αλλά θέλω να το πω κι αυτό!
ξανά! γιατί έχω σκάσει!
αυτό για το νούμερο έκφρασης ανάλογα με το παπούτσι που φοράει ο αναγνώστης στα μάτια του!
μην του φανούμε... κάπως! δε φοβάσαι μη σε πάρουνε για κάπως, για έτσι, για άλλιώς...
γκρρ μεγάλο θέμα τελικά η ελευθερία της έκφρασης.
συγγνώμη και πάλι.
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ.
ποιος μεγάλος το είχε πει αυτό;
λαμπηδόνα: σαράντα χρόνια φούρναρης -κοπτοραπτού θέλω να πω - έχουν δει πολλά τα ματάκια της την καταλαβαίνω που το πάει, μην την παρεξηγάς.
@ abttha: μην το παραλές ότι κυκλοφορείς με μπικίκνι γιατί σε βλέπω στη μαύρη λίστα του Βαλιανάτου.
@ ανώνυμος 11:47: και που τα λέω ποιος με ακούει. ο καθένας έχει τις απόψεις του
Εάν κατάλαβα σωστά άλλο ο "ομοφυλόφιλος" και άλλο ο "πούστης", έτσι? Όμως και στους δύο αρνούμαστε το δικίωμα να γίνουν γονείς, ναι? Εάν ο "πούστης" είναι ετεροφυλόφιλος, όμως, ποιος εξ ημών θα προστατέψει το παιδί του?
Και επειδή έρχεσαι και επανέρχεσαι στα δικαιώματα τρίτου και μάλιστα ανηλίκου (και ορθώς) να υπενθυμίσω ότι αυτά κατάφωρα παραβιάζονται από ετεροφυλόφιλους στους οποίους το Κράτος (και το νομικό μας σύστημα που θεωρείται και "παιδοκεντρικό", πες μου ποιον να φτύσω πρώτο?) επιτρέπει να τεκνοποιούν άκριτα... Ενδεικτικά αναφέρω ότι ανθρώπους στη Ζωή φέρνουν - μεταξύ άλλων - οι:
1) Αλκοολικοί,
2) Χρήστες ουσιών,
3) Άνεργοι,
4) Βίαιοι,
5) Πολύτεκνοι (ήδη) άνευ επαρκών εισοδημάτων,
6) Ασθενείς ψυχικά, και λοιποί, όχι απλώς ακατάλληλοι αλλά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
Μήπως η λύση στο πρόβλημα λοιπόν δεν βρίσκεται εκεί που την αναζητούμε?
@ miaarkoudapouthneleganbetty: Πάντα είναι εύκολο να επιχειρηματολογούμε στα όρια προκειμένου να υποστηρίξουμε μια θέση που δεν θέλουμε να εκφράσουμε ανοικτά.
Όμως το ζητούμενο είναι να μην προσθέσουμε άλλη μια κατηγορία δυστυχισμένων παιδιών κοντά σ΄αυτές που αναφέρεις.
Εκτός κι αν θεωρείς ότι οι ομοφυλόφιλοι αποκλείεται να είναι βιαστές, αλκοολικοί, χρήστες ουσιών, άνεργοι, βίαιοι, άνευ επαρκών εισοδημάτων, ή ψυχικά
ασθενείς, οπότε να συμφωνήσουμε άπαντες ότι μπορούν να γίνουν καλύτεροι γονείς από τους ετερόφυλους.
@ Λύκε:
Η θέση μου είναι υπέρ της δυνατότητας υιοθεσίας τέκνου από ομοφυλόφιλους και την εκφράζω ανοιχτά, δεν την απέκρυψα ποτέ.
Ο σεξουαλικός προσανατολισμός κανενός ατόμου δεν σχετίζεται με την ικανότητά του να είναι επαρκής γονέας και να παρέχει όσα (σύμφωνα με την άποψη των καθ΄ ύλην αρμοδίων ειδικών, δηλαδή των παιδοψυχιάτρων) είναι απαραίτητα για την ομαλή σωματική, συναισθηματκή και ψυχική ανάπτυξη του παιδιού, δηλαδή συναισθηματική σταθερότητα, ασφάλεια, αγάπη και φροντίδα. Άλλωστε και μεις παιδιά ετεροφυλόφιλων υπήρξαμε και το εάν οι γονείς μας επένδυσαν σε μας τα μέγιστα ή εάν όχι, οπωσδήποτε αυτό δεν οφειλόταν στον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, συνεπώς γιατί τον τελευταίο τον επικαλούμαστε προκειμένου να περιορίσουμε προσωπικές ελευθερίες συνανθρώπων μας και να παραβιάσουμε ανθρώπινα δικαιώματά τους?
Με δυο λόγια θέλω να πω ότι όταν η Πολιτεία επιτρέπει στον καθένα να αναπαράγεται και στην κάθε μία να γεννοβολάει και ΔΕΝ παρεμβαίνει προκειμένου να διαφυλάξει τα συφέροντα των παιδιών, δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι αυτό θα το κάνει σε ομοφυλόφιλους ανθρώπους επικαλούμενη μόνο και μόνο τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους.
Θα πρότεινα λοιπόν, εάν πράγματι μας ενδιαφέρουν τα συμφέροντα των παιδιών, να επιδιώκαμε την ψήφιση Νόμου με βάση τον οποίο θα πρέπει να πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις προκειμένου να μπορείς να τεκνοποιήσεις, να ελέγχεσαι από ειδικούς ως προς την ψυχική υγεία και ισορροπία σου σε τακτά χρονικά διαστήματα (η επάρκεια για οτιδήποτε δεν είναι ισόβιος τίτλος) και οι κρατικές υπηρεσίες να αποκτήσουν ευέλικτες υπηρεσίες που θα παρεμβαίνουν άμεσα σε περίπτωση κακοποίησης και θα δυντονίζουν ένα δίκτυο οικογενειών ή ξενώνων υποδοχής των παιδιών που διαπιστώθηκε ότι βρίσκονται σε κίνδυνο. Τα ίδια δε να ισχύουν για όλους, ανεξαιρέτως.
Έως τότε που φαίνεται βαθιά υποκριτικό να λέμε "δεν με νοιάζει τι κάνεις στο κρεβάτι σου" αλλά παιδί δεν σου εμπιστεύομαι! Τότε σε νοιάζει τι κάνω στο κρεβάτι μου την ίδια στιγμή που δεν σε απασχολεί τι κάνει ο ετεοφυλόφιλος στο δικό του!!
Και σε νοιάζει (δεν μιλώ για σένα προσωπικά βεβαίως αλλά για την πλειονότητα) διότι είσαι θύμα μιας μακράς προπαγάνδας που αναπαρήγαγε επί δεκαετίες συγκεκριμένα κοινωνικά στερεότυπα σύμφωνα με τα οποία ένας ομοφυλόφιλος είχε πάντα τη μορφή ενός Φίφη αλλά ποτέ ενός Χατζηδάκη, ένας οικολόγος εξισωνόταν με τον Βεργή που αποκάλυπτε το πέος του αλλά ποτέ με τον Λεωνίδα τον Λουλούδη ή τον Μιχάλη τον Τρεμόπουλο και ένας ζωόφιλος ήταν πάντοτε ένας δυστυχής και τρισάθλιος μισάνθρωπος με σαλεμένα λογικά που τάιζε τις γάτες αλλά ποτέ εγώ, εσύ ή ο άντρας μου που είχαμε κι άλλες αγάπες τις οποίες υπηρετούσαμε με συνέπεια όπως και την αγάπη μας για τα ζώα, κ.ό.κ.
Εάν απαλλαγούμε από αυτά τα κοινωνικά στερεότυπα που οι μηχανισμοί προπαγάνδας εντέχνως μας καλλιέργησαν θα γίνουμε και περισσόερο δίκαιοι και περισσότερο αποτελεσματικοί. Όπως μια μητέρα ΔΕΝ είναι εκ προοιμίου καταλληλότερη από έναν άντρα για να μεγαλώσει παιδιά (από μητέρες τέτοιες είναι γεμάτα α ιδρύματα) έστι και ένας ετεροφυλόφιλος ΔΕΝ είναι, κατ΄ ανάγκην και καταλληλότερος από έναν ομοφυλόφιλο για να γίνει γονιός. Και προτού κάποιος με ρωτήσει "ποιος θα είναι το ανδρικό και ποιος το γυναικείο πρότυπο" να ζητήσω διευκρινήσεις για το τι ακριβώς περιλαμβάνει το "γυναικείο πρότυπο" ή "ανδρικό πρότυπο", μήπως πρέπει να παρέμβει και σε μας το Κράτος και να μας πάρει το παιδί επειδή κι οι δυο ψωνίζουμε, σιδερώνουμε, απλώνουμε ρούχα και σφουγγαρίζουμε οπότε θα έχει μπερδευτεί και μεις δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμη...
Καλημέρα.
@ miaarkoudapouthneleganbetty: Μπέτυ μου
Μήπως να ανοίγαμε και τον Καιάδα για ακατάλληλους ετερόφυλους γονείς;
Να στειρώνουμε άνδρες και γυναίκες που θεωρούμε (ποιοι με ποια κριτήρια) ακατάλληλους για γονείς;
Όταν εξηγήσεις (κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό) στην κόρη σου πως ήρθε στον κόσμο και σε ερωτήσει –και πως ήρθε στον κόσμο ο Γιωργάκης του Μήτσου και του Παύλου- τι θα της απαντήσεις;
Θα της πεις ότι τον αγόρασαν από το σούπερ μάρκετ ή ότι τον γέννησε αυτός που σφουγγάριζε καλύτερα!
Καλημέρα.
Τι τον πέρασες τον Καιάδα, Μπέτυ; για το Γκραντ Κάνυον; Δεν είναι δα και τόσο μεγάλος ο Καιάδας για να τους χωράει όλους!
Ο μοναχικός λύκος σε προκαλεί να διαλέξεις: Να ανοίξουμε τον Καιάδα για τους κακούς ετεροφυλόφιλους γονείς ή για τους κακούς ομοφυλόφιλους γονείς;
Ο ίδιος διαλέγει να ρίχνουμε τους δεύτερους, που είναι και λιγότεροι.
Εσύ;
υ.γ.
Πάντως, σαν ιδέα οικονομικής ανάπτυξης δεν είναι και τόσο έξυπνη, μοναχικέ λύκε, αν θέλουμε να τους κάνουμε λίπασμα για τις πορτοκαλιές της Σπάρτης. Συμφέρει περισσότερο να ρίχνουμε τους κακούς ετεροφυλόφιλους γονείς, για να βγάλουμε μεγαλύτερη παραγωγή λιπάσματος.
@ K.σ-Μ: Αν αυτά κατάλαβες από την απάντησή μου στη Μπέτυ, είναι φανερό ότι ή δεν μιλάμε τα ίδια ελληνικά ή κάτι άλλο θέλεις να πεις αλλά σου λείπει το τσαγανό της Μπέτυς που λέει ανοιχτά αυτό που πιστεύει.
Όσο για τα εξυπνακίστικα περί λιπάσματος για τις πορτοκαλιές της Σπάρτης, τα εκλαμβάνω από τη χιουμοριστική τους πλευρά γιατί δεν θέλω να σου θυμίσω το «όμοιος του τον όμοιο του κι η κοπριά στα λάχανα».
@ Λύκε μου καλέ που ακούς Σαββόπουλο και που πετάς έξω απ΄ το κονάκι σου πανίβλακες και δεξιούς (ή πανίβλακες δεξιούς),
Χωρίς καμία αναστολή θα εξασφάλιζα τον πλέον μαρτυρικό θάνατο (και όχι απλώς πτώση του στον Καιάδα) σε κάθε κτηνάνθρωπο που θα έθετε σε κίνδυνο την σωματική, ψυχική ή συναισθηματική ακεραιότητα ενός αθώου παιδιού, οποιουδήποιτε παιδιού εάν μου επιτρεπόταν εμένα να απονείμω δικαιοσύνη.
Στην περίπτωση βεβαίως που επρόκειτο για το δικό μου παιδί, το οποίο μου εμπιστεύτηκε ό, τι πολυτιμότερο έχει, την Ασφάλειά του, ο άνθρωπος που θα άγγιζε μια τρίχα μόνο από τα μαλλιά της θα υπέγραφε το δικό του συμβόλαιο θανάτου και θα ταξίδευα για να τον βρω σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης για να τον ανακαλύψω. Είτε ετεροφυλόφιλος ήταν είτε ομοφυλόφιλος (να σου θυμίσω πάντως ότι στα παγκόσμια δικαστικά χρονικά δεν υπάρχουν καταγεγραμμένες αθλιότητες σε βάρος παιδιών από ομοφυλόφιλους αλλά από ευυπόληπτους ετεροφυλόφιλους, βλ. Ντιτρού).
Συνεπώς ναι, συμφωνώ με τον Καιάδα και την παραδειγματική τιμωρία ανθρώπων που διαπράττουν τέτοια ειδεχθή εγκλήματα (που στη χώρα μας όμως σου θυμίζω ότι συλλαμβάνονται, φυυλακίζονται στις αγροτικές και λόγω κακής διαγωγής βγαίνουν πάλι έξω).
Με τη στείρωση πάλι, ναι, βεβαίως συμφωνώ. Και επειδή σε ενδιαφέρουν τα δικαιώμτα των παιδιών πρέπει να συμφωνήσεις και συ πιστεύω. Εκτός εάν θεωρείς ότι μπορεί να παράσχει - στο ενδέκατο παιδί του - τα απαιτούμενα, ο αλκοολικός άνεργος που τα προηγούμενα δέκα τα έστειλε είτε να ζητιανεύουν είτε δεν ξέρω και γω τι... Για να μην αναφερθώ σε κάθε μία από τις πολλές περιπτώσεις που γνωρίζεις και συ, ξεχωριστά, θα πω ότι μου φαίνεται αδιανόητο να μην απαιτείται ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση για να αποκτήσεις παιδί όταν και για να αγοράσεις ένα δυάρι στην Κυψέλη δύο πιστοποιητικά θα τα προσκομίσεις. Τουλάχιστον ότι έχεις σώας τας φρένας βρε αδερφέ (το αυτόν να ισχύσει και για εκπαιδευτικούς παρακαλώ).
Κατά την ταπεινή μου γνώμη η Πολιτεί, της οποίας οι εκπρόσωποι υποκριτικά θρηνούν για τα κακοποιημένα παιδιά που βιώνουν την Κόλαση από τους ίδιους τους γονείς τους μπορεί να πάρει μέτρα υπό την καθοδήγηση ειδικών επιστημόνων τα οποία όμως δεν τα παίρνει διότι δεν υφίσταται η περίφημη "πολιτική βούληση". Και ξέρεις γιατί δεν υπάρχει? Επειδή τα κονδύλια που υπάρχουν δεν επαρκούν και για την μισθοδότηση βρεφοκόμων, δασκάλων, παιδοψυχολόγων, ιατρών, κοινωνικών λειτουργών τραπεζοκόμων, και λοιπών ειδικοτήτων και για μίζες, δομημένα "βρωμόλογα" (που λέει κι ο Τζιμάκος) και μισθούς Διοικητών Οργανισμών που στα πόσα - φεύγα τους το παίζουν εραστές (στις υφισταμένες τους) και μετά πηδάνε από τα μπαλκόνια ή ξυλοκοπούνται έως θανάτου από τους απατημενους συζύγους. Οπότε, τι κάνει ο καταλληλότερος Πρωθυπουργός? Επιλέγει το δεύτερο!
Λύσεις υπάρχουν Λύκε μου για να προστατέψεις τον αδύναμο, θέληση δεν υπάρχει οπότε ας μην οχυρωνόμαστε πίσως από "την ελληνική κοινωνία που δεν είναι έτοιμη να δεχτεί την υιοθεσία παιδιού από ομοφυλόφιλους". Να την βράσω αυτή την κοινωνία που επιτρέπει δίπλα της να γίνονται ΤΟΣΑ αίσχη και δεν αντιδρά!
Και για την Ιστορία θα σου πω ότι όταν είχα απελπιστεί και είχα πλέον πιστέψει ότι θα παραμείνω άτεκνη και θα κληροδοτήσω την περιουσία μου εις την Ενορία μου, είχα απευθυνθεί στο Ιδρυμα Μητέρα μαζί με έναν κολλητό μου που κι αυτός είχε σοβαρό πρόβλημα τεκνοποίησης. Η δική μου αίτηση θα γινόταν δεκτή, η δεκτή του όχι ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ επειδή δεν διέμενε εντός Αττικής και δεν θα ήταν εφικτό να διενεργούνται έλεγχοι! Κατάλαβες πού ζούμε? Σε ένα Κράτος όπου εθελετυφλεί και εγκαταλείπει στο έλεος φυλάκων και θυρωρών παιδιά και βρέφη (που τα ταπεινώσνουν, τα κακομεταχειρίζονται, τα χαπακώνουν ή τα βιάζουν) επειδή ανρείται να προσλάβει ειδικούς που θα πιστοποιούν, κάθε φορά, την καταλληλότητα των συνθηκών διαβίωσής τους σε οικογένειες (ετεροφυλόφιλων ή ομοφυλόφιλων). Ε! Στην Πολιτεία αυτή, σ΄αυτό το βρωμοκράτος που έτυχε να γεννηθώ, το σάπιο και το διεφθαρμένο, όπου βασιλεύει η παραφροσύνη και η αυθαιρεσία και η αναλγησία, ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ το δικαίωμα της στέρησης αυτού του δικαιώματος σε συνανθρώπους μου μόνο και μόνο επειδή είναι ομοφυλόφιλοι! Υπάρχει άλλη ένσταση? Να την συζητήσουμε. Οχι όμως τον σεξουαλικό προσανατολισμό του καθενός μας!
Και στην κόρη μου θα έλεγα για τον Γιωργάκη του Μήτσου και του Παύλου ό, τι ακριβώς θα της έλεγα εάν ήταν υιοθετημένη. Σε γέννησε μια άλλη μανούλα, που λέγεται βιολογική, που σε αγαπούσε πολύ αλλά πέθανε (ή δεν μπορούσε να σε κρατήσει γιατί ήταν φτωχή) και σε είδαμε εγώ με τον μπαμπά και σε λατρέψαμε, και σε επιλέξαμε ανάμεσα από δεκάδες άλλα παιδάκια κι είναι αυτό το πιο σημαντικό γιατί κινήσαμε Γη και Ουρανό για να σε αποκτήσουμε. Έτσι και ο φίλος σου ήρθε στη ζωή από μια μανούλα που ήταν όμως άτυχη αλλά ο ίδιος ήταν τυχερός γιατί μπορεί να μην έχει μανούλα, έχει όμως δυο μπαμπάδες. Που τον αγαπούν, που τον προστατεύουν και θα είναι δίπλα του ό, τι κι αν του συμβεί.
Ξέρες τι μου έλεγε η μητέρα μου Λύκε μου? Κανείς δεν θα σ΄αγαπήσει πιο πολύ από τη μάνα σου. Ουδέν ψευδέστερον! Η Αγάπη μετακινεί βουνά, η Αγάπη λυγίζει σίδερα, η αληθινή Αγάπη. Κι αυτην δεν την αισθάνονται μόνο οι ετεροφυλόφιλοι αλλά και οι ομοφυλόφιλοι, ούτε μόνον οι φυσικοί γονείς αλλά και οι θετοί. Και δεν έχει η Αγάπη σχέση με συγγένειες εξ αίματος, με θρησκευτικές ή πολιτικές πεποιθήσεις, με χρώμα, φύλο, φυλή ή σεξουαλικό προσδιορισμό, αλλά με τον Άνθρωπο.
@ miaarkoudapouthneleganbetty: Μπέτυ στο έχω ξαναπεί ότι χαίρομαι να διαβάζω τις απόψεις σου, έχεις τετράγωνη λογική και προωθημένες απόψεις, για να μην πω επαναστατικές, για το τι πρέπει να γίνει για να αλλάξουμε την κολωκοινωνία.
Μέτρα όμως πόσες προϋποθέσεις έθεσες για μια αποτελεσματική προστασία των νέων ανθρώπων που έρχονται ανυποψίαστοι στη ζωή...
Ας λύσουμε πρώτα κάποια από αυτά τα προβλήματα, ας απαντήσουμε στα προβλήματα που βιώνουν παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών και έχουμε καιρό να δούμε και τα υπόλοιπα.
Όσο για το αν είναι έτοιμη η κοινωνία να δεχτεί την υιοθεσία παιδιού από ομοφυλόφιλους, ξέρεις πως δεν είναι έτοιμη και είναι άλλο να σπρώχνουμε την κοινωνία να προχωρήσει και άλλο να τη βιάζουμε να το αποδεχτεί εδώ και τώρα.
@ Λύκε μου:
Σαν τους εκπρόσωπους συγκεκριμένων κύκλων, και συ, που το 1821 θεωρούσαν ότι η πνευματική αφύπνιση έπρεπε να προηγηθεί της πολιτικής και οι Έλληνες "πρώτα να αλφαβητιστούν και μετά να επαναστατήσουν"?
Υ.Γ. Όταν παραβιάζονται ανθρώπινα δικαιώματα και περιορίζονται ατομικές ελευθερίες δεν μπορούμε να επικαλούμαστε τον βαθμό στον οποίο είναι "έτοιμη" μια κοινωνία. Σου θυμίζω ότι κάποτε η κοινωνία δεν ήταν "έτοιμη" να επιτρέψει το δικαίωμα της ψήφου στις γυναίκες, μήπως κακώς και τότε θεσμοθετήθηκε το δικαίωμά τους να εκλέγουν και να εκλέγονται?
Σίγουρα δεν μιλάμε τα ίδια ελληνικά, αμφιβάλλετε; Για άλλη παροιμία, μην κάνετε τον κόπο, ξέρω πολλές. Όπως αυτή: κι αν δεν φαίνεται η γίδα, φαίνεται το κέρατό της.
Αυτό που πιστεύω ανοιχτά, αν επιμένετε να μάθετε, είναι ότι βρίσκω τα "επιχειρήματά" σας από αφελή έως γελοία. Όπως αυτό: Όταν εξηγήσεις (κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό) στην κόρη σου πως ήρθε στον κόσμο και σε ερωτήσει –και πως ήρθε στον κόσμο ο Γιωργάκης του Μήτσου και του Παύλου- τι θα της απαντήσεις;Θα της πεις ότι τον αγόρασαν από το σούπερ μάρκετ ή ότι τον γέννησε αυτός που σφουγγάριζε καλύτερα
Μ’ αφήσατε άφωνη! Δηλαδή στην ίδια ερώτηση ενός παιδιού που υιοθετήθηκε από ετερόφυλο ζευγάρι τι θα του πουν οι γονείς του; Ότι το αγόρασαν από το Notos Galleries ή ότι το γέννησε η γυναίκα του ζεύγους;
Aν είχατε περισσότερο οργανωμένη σκέψη, θα καταλαβαίνατε ότι και στις δύο περιπτώσεις η απάντηση των θετών γονιών θα ήταν ίδια! "Θέλαμε ένα παιδί και ζητήσαμε να υιοθετήσουμε ένα. Είμαστε τυχεροί που σε έχουμε"
Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο της ανοιχτής άποψης που επιθυμείτε, σας γράφω ακόμα ότι το ποστ σας ζέχνει από ρατσισμό και ομοφυλοφοβία. Σκοπίμως αναφέρεστε σε μια ελάχιστη μειοψηφία για να αρνηθείτε στην πλειοψηφία. Και μόνον τον τίτλο του να δει κανείς, αρκεί. "Χωριάτες" κατ’ εσάς οι oμοφυλόφιλοι που θα σας ανεβούν στο κρεβάτι.
Μόνον που ξεχνάτε ότι δεν είναι αυτοί που ανεβαίνουν στο κρεβάτι σας. Εσείς ανεβαίνετε στο δικό τους χωρίς να σας καλέσουν, μάλιστα.
Απορώ πώς σας παίρνουν σοβαρά και σας απαντούν επί της ουσίας.
@ Kσμ:
Καλή μου φίλη,
Όσοι παίρνουν τον Λύκο "στα σοβαρά" και του απαντούν "επί της ουσίας", το κάνουν επειδή είναι και ο ίδιος σοβαρός, ένας νοήμων άνθρωπος και ένας ευχάρστος συνομιλητής. Κάποιες από τις εκφράσεις του ήταν, πράγματι, ατυχείς και ρατσιστικές ("πούστηδες που έκαναν επάγγελμα τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό", "χωριάτες", κ.λπ.).
Επειδή όμως κάθε άνθρωπος κρίνεται συνολικά, υπενθυμίζω ότι δεν προέτρεψε σε πράξεις βίας ούτε προπαγάνδισε λύσεις καταστολής. Εκφράζοντας την άποψή του και μοιραζόμενος μαζί μας τις σκέψεις του, μας γνωστοποιεί πως σέβεται το δικαίωμα ομοφυλόφιλων συνανθρώπων μας να συμβιώνουν με τον άνθρωπο της επιλογής τους και εκφράζει τις αντιρρήσεις του σε σχέση με το αίτημά τους για υιοθεσία τέκνου.
Υποχρέωση δική μας είναι να προσπαθήσουμε να τον βοηθήσουμε να αντιληφθεί πού, κατά την κρίση μας, λαθεύει και αδικεί άθελά του συνανθρώπους του. Να τον ρωτήσουμε πώς θα αισθανόταν στην περίπτωση που η κόρη του θα ερωτευόταν κορίτσι αντί για αγόρι και λόγω αυτής της ερωτικής της προτίμησης θα υφίστατο διακρίσεις στο κοινωνικό και επαγγελματικό πεδίο, πώς θα ένιωθε όταν οι τραγόπαπες από την τηλεόραση θα ύβριζαν ξεδιάντροπα το παιδί του και θα το καταδίκαζαν στην πυρά ως "ανώμαλο" και "σάπιο", αυτό το παιδί που το έδωσε τόση χαρά όταν γεννήθηκε, που το περίμενε με λαχτάρα, που ομόρφυνε τη δική του τη ζωή, πώς θα αντιμετώπιζε τον κοινωνικό του και οικογενειακό του περίγυρο που δεν θα του επέτρεπε ποτέ να καμαρώσει για κάθε αρετή, χάρισμα ή επίδοση του αγαπημένου του παιδιού διότι στην παραμικρή προσπάθειά του θα του έφτυνε κατά μουτρα "έλα και συ τώρα με τη λεσβία" καταδικάζοντάς τον και εκείνον ως γονιό και το παιδί του που κανέναν δεν έβλαψε στο σκοτάδι, κ.ό.κ.
Είχα την ευτυχία να γεννηθώ από ανθρώπους καλλιεργημένους και ευαίσθητους που με βοήθησαν, δια του παραδείγματός τους, να μάθω να αξιολογώ τους ανθρώπους με βάση τα χαρίσματά τους και τις αρετές τους και όχι με βάση το οικονομικό τους υπόβαθρο, την κοινωνική τους καταγωγή ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους (ούτως ή άλλως αυτό ήταν ένα θέμα ταμπού για τους γονείς είτε αφορούσε ετεοφυλόφιλους είτε όχι).
Ο αγαπημένος φίλος της μητέρας μου (εξίσου αγαπημένος με τις άλλες δυο φίλες της) έχαιρε της απόλυτης εκτίμησης και σεβασμού και του πατέρα μου (σε εποχές πολύ "σκληρές" γι αυτούς τους ανθρώπους) και ποτέ δεν θυμάμαι να έγινε απαξιωτικό ή περιφρονητικό σχόλιο για κείνον. Ήταν φυσικό λοιπόν να διαμορφώσω μια ανεκτικότητα απέναντι σε ό, τι διέφερε από μένα και αύριο να το σεβαστώ και όταν αδικείται να παρεμβαίνω υπέρ του και να προασπίζω τα δίκια του. Είχαν όμως όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ευκαιρίες? Ας προσπαθήσουμε λοιπόν μέσα από έναν καλόπιστο και γόνιμο διάλογο να δώσουμε σε όσους διαφωνούν να αντιληφθούν ότι δεν υπάρχουν ανδρικά και γυναικεία χαρακτηριστικά, ούτε ετεροφυλόφιλων χαρακτηριστικά και ομοφυλόφιλων, αλλά ανθρώπινα.
Και να τους παροτρύνουμε να κρίνουν τους ανθρώπους που είναι γύρω τους με γνώμονα τις αρετές τους (αξιοπρέπεια, εντιμότητα, σοβαρότητα, γενναιότητα, ήθος, καλλιέργεια, αντίληψη), είτε είναι "σαν και μας" είτε "διαφέρουν από εμάς"...
@ miaarkoudapouthneleganbetty: Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η υιοθεσία θεσπίστηκε και αποσκοπεί στη βελτίωση της θέσης του παιδιού στην κοινωνία όταν η φυσική του οικογένεια (από την οποία κατ΄αρχή έχει αξιώσεις ο ανήλικος) δεν μπορεί να του εξασφαλίσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις ισορροπημένης ανάπτυξης της προσωπικότητάς του.
Ως εκ τούτου η υιοθεσία αποτελεί - κατά τη γνώμη μου - δικαίωμα του παιδιού και όχι του αιτούντος (ομοφυλόφιλου ή ετερόφυλου) να ασκήσει τη γονική μέριμνα και επομένως η απόρριψη της αίτησης υιοθεσίας να μην συνιστά είτε πρόκειται για ετερόφυλο (ο εκτός Αττικής φίλος σου κλπ) είτε για ομοφυλόφιλο καταπάτηση δικαιωμάτων, που ούτως ή άλλως δεν έχει.
Άλλωστε έγκριτοι αστικολόγοι έχουν χαρακτηρίσει το θεσμό της υιοθεσίας ως ένα αφύσικο τεχνητό κατασκεύασμα του νομοθέτη - και όχι προϊόν της αυτονομίας της ιδιωτικής βούλησης- ο οποίος διατήρησε την εξουσία να οριοθετεί αυτό το τεχνητό κατασκεύασμά του κατά βούληση.
Μιλάμε δηλαδή για διαφορετικά δικαιώματα.
υ.γ: ευχαριστώ που με τιμάς με την προσοχή σου
@ K.σ-Μ: Σ΄ ευχαριστώ,
κάποιος/α θα έπρεπε να δικαιώσει τον τίτλο του πόστ και το έκανες με το τελευταίο σου σχόλιο με τον καλύτερο τρόπο,
Μην χάνεσαιιιιι....
Δημοσίευση σχολίου