Σάββατο βράδυ, αεροδρόμιο Οδυσσέας Ελύτης στη Μυτιλήνη.
Η ώρα πλησιάζει 7.30 και από τα μεγάφωνα ειδοποιύνται οι επιβάτες που θα "πετάξουν" για Αθήνα με την Aegean να προσέλθουν στο γκισέ της εταιρίας για τις κάρτες επιβίβασης.
Σχηματίζεται ουρά μπροστά στο γκισέ από τους επιβάτες που περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους όταν από τα μεγάφωνα καλούνται οι επιβάτες για Αθήνα που θα "πετάξουν" με την Ολυμπιακή.
Η υπάλληλος του εθνικού αερομεταφορέα κάθεται στη θέση της και σε λίγο πλησιάζουν στο γκισέ 2-3 επιβάτες που ως φαίνεται επιμένουν ελληνικά ή δεν βρήκαν θέση στο αεροσκάφος της Aegean.
Η εικόνα θλιβερή, το γκισέ της άλλοτε πανίσχυρης Ολυμπιακής σε σχέση με το αντίστοιχο της ιδιωτικής εταιρίας θυμίζει συνοικιακό μπακάλικο που λίγο μετά την επέλαση των super markets ετοιμάζεται να κατεβάσει ρολά.
Μικρή λεπτομέρεια: Το 50% τουλάχιστον των επιβατών της ιδιωτικής εταιρίας ταξιδεύουν με έξοδα κρατικού φορέα που προτίμησε την ιδιωτκή εταιρία αντί της κρατικής.
Πως αλήθεια θα μπορούσε να επιβιώσει ο εθνικός αερομεταφορέας όταν το κράτος μέτοχος τον θεωρεί ήδη τελειωμένο και ενισχύει με κρατικό χρήμα τον ιδιώτη ανταγωνιστή του:
Τα σχόλια δικά σας
Η ώρα πλησιάζει 7.30 και από τα μεγάφωνα ειδοποιύνται οι επιβάτες που θα "πετάξουν" για Αθήνα με την Aegean να προσέλθουν στο γκισέ της εταιρίας για τις κάρτες επιβίβασης.
Σχηματίζεται ουρά μπροστά στο γκισέ από τους επιβάτες που περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους όταν από τα μεγάφωνα καλούνται οι επιβάτες για Αθήνα που θα "πετάξουν" με την Ολυμπιακή.
Η υπάλληλος του εθνικού αερομεταφορέα κάθεται στη θέση της και σε λίγο πλησιάζουν στο γκισέ 2-3 επιβάτες που ως φαίνεται επιμένουν ελληνικά ή δεν βρήκαν θέση στο αεροσκάφος της Aegean.
Η εικόνα θλιβερή, το γκισέ της άλλοτε πανίσχυρης Ολυμπιακής σε σχέση με το αντίστοιχο της ιδιωτικής εταιρίας θυμίζει συνοικιακό μπακάλικο που λίγο μετά την επέλαση των super markets ετοιμάζεται να κατεβάσει ρολά.
Μικρή λεπτομέρεια: Το 50% τουλάχιστον των επιβατών της ιδιωτικής εταιρίας ταξιδεύουν με έξοδα κρατικού φορέα που προτίμησε την ιδιωτκή εταιρία αντί της κρατικής.
Πως αλήθεια θα μπορούσε να επιβιώσει ο εθνικός αερομεταφορέας όταν το κράτος μέτοχος τον θεωρεί ήδη τελειωμένο και ενισχύει με κρατικό χρήμα τον ιδιώτη ανταγωνιστή του:
Τα σχόλια δικά σας
9 σχόλια:
Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα, αυτό το θέμα θα είχε ως συνέχεια, από μία απλή συγγνώμη μέχρι κάποια παραίτηση.
Με τόση δυσωδία που σέρνεται όμως, το θεωρούν και μαγκιά τους!
Κριμα...
Για ολους μας, γιατι ολοι λιγο-πολυ ευθυνομαστε για την απαξιωση της Ολυμπιακης.
@Zalmoxis: Η λέξη τσίπα έχει απαλειφθεί από το κυβερνητικό λεξιλόγιο γι αυτό οργιάζει η ...μίζα.
@αντώνης: ασφαλώς άπαντες έχουμε ευθύνες, κράτος, πολίτες και εργαζόμενοι-συνδικαλιστές.
Καλησπέρα, επισκέφτηκες τα μέρη μας?
Όσο για το post, ναι η απαξίωση σε όλο της το μεγαλείο, αλλά ακόμα και έτσι από το νησί τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής πετάνε με μεγάλη πληρότητα.
Αν κλείσει, τι θα γίνει δεν ξέρω, δεδομένων και των άθλιων ακτοπλοικών συνδέσεων.
@matrix: Τα επισκέφτηκα και τίμησα δεόντως τα ...αποστάγματα της σοφίας των ποτοποιών σας.
Για τις πληρότητες της ΟΑ δεν γνωρίζω, απλά έγραψα αυτό που είδα τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
Το "κράτος" φίλε θέλησε
φτηνά να την πουλήσει
για αυτό τα πάντα έκανε
να την εξευτελίσει.
@ξημεράκης φάνης: Ξεφτίλα Φάνη μου, μεγάλη ξεφτίλα...
Ντράπηκα για λογαριασμό τους.
Αίσχος!! Και θλίψη... γιατί το έχω ζήσει αυτό το αεροδρόμιο με την Ολυμπιακή στις δόξες της!!
@marianaonice: προγραμματισμένη αεροπορική ...τραγωδία δυστυχώς
Δημοσίευση σχολίου