Ακόμα και στα έκτακτα στρατοδικεία της χούντας είχες το δικαίωμα να απολογηθείς πριν σε καταδικάσουν.
Στη νέα διακυβέρνηση της Ν.Δ και του Μιχάλη Λιάπη αυτά είναι πολυτέλειες. Δεν χρειάζεται να απασχολούνται τα δικαστήρια με πταίσματα δηλώνει από το ύψος του υπουργικού του θώκου ο εξάδελφος του πρωθυπουργού.
Έτσι σεμνά και ταπεινά λοιπόν από σήμερα αρκεί η απόφαση του τροχονόμου για να καταδικαστείς σε υποχρεωτική δίαιτα τουλάχιστον ενός μηνός αν περάσεις π.χ με κόκκινο έστω κι αν τρέχεις κορνάροντας μανιωδώς να φτάσεις στο νοσοκομείο για να σώσεις το παιδί σου που κινδυνεύει.
Δεν χρειάζεται λέει ο Μισέλ Λιάπης να κρίνει ο φυσικός σου δικαστής τις συνθήκες του αδικήματος. Αρκεί που σε έγραψε ο τροχονόμος και πάει η σύνταξη ή ο μισθός ενός ολόκληρου μήνα.
Περί του θέματος αντιγράφω από τη σημερινή Ελευθεροτυπία :"Με τα μπλοκάκια ανά χείρας 400 τροχονόμοι στην Αττική έχουν σαφείς οδηγίες από σήμερα να ελέγχουν τουλάχιστον 3.000 οδηγούς καθημερινά και να κόβουν χωρίς επιείκεια κλήσεις".
"Οι παραβάσεις στις οποίες θα εστιάσουν την προσοχή τους είναι η μη χρήση ζώνης και κράνους (350 ευρώ), η παραβίαση του «κόκκινου» (700), η χρήση κινητού (100 ευρώ), η υπερβολική ταχύτητα (350), ενώ τα πρόστιμα για αλκοτέστ απογειώνονται μέχρι και 2.000 ευρώ! Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι οδηγοί δεν θα «ματώσουν» μόνο οικονομικά. Θα τους αφαιρείται το δίπλωμα έως και τρεις μήνες, άδεια οδήγησης και πινακίδες.
Επίσης, θα «φορτώνονται» με πολλούς πόντους στο πόιντ σίστεμ. Εάν η κλήση πληρωθεί εντός 10 ημερών το πρόστιμο μειώνεται στο 50%.
Ανάμεσα στις «πρωτοτυπίες» του ΚΟΚ, η επιβολή προστίμου στο συνοδηγό αν δεν φοράει ζώνη ασφαλείας και η ελεύθερη χρήση του Blutooth στα κινητά και όχι των χανς φρι."
Κάθε χρόνο μόνο στην Αττική, συνεχίζει το ρεπορτάζ, κόβονται περίπου 600.000 κλήσεις και ο τζίρος της ασφάλτου αν και δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια, είναι σίγουρο ότι ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ.
Νάτος δηλαδή ο στόχος των αλλαγών του ΚΟΚ. Το γέμισμα των ταμείων.
Γιατί αν ο στόχος με τα υπέρογκα πρόστιμα ήταν η μείωση των ατυχημάτων όπως λέει ο κ. Μισέλ πρώτα θα έπρεπε να βγάζουν στους δρόμους οδηγούς και όχι κατόχους διπλωμάτων οδήγησης και μετά θα έπρεπε να ακούνε και τους ειδικούς.
Ο Γ. Χανδάνος, πρόεδρος των ελλήνων συγκοινωνιολόγων, σχολιάζει ότι: «τα υπερβολικά πρόστιμα δεν συντελούν στη μείωση των τροχαίων όσο η συστηματική αστυνόμευση των δρόμων. Τίποτα δεν θα γίνει αν δεν αλλάξει ριζικά η συμπεριφορά των ελλήνων οδηγών».
Είπατε τίποτα.
Με το Δόγμα Μισέλ έτσι και έχεις λεφτά να πληρώνεις μπορείς και να σκοτώνεις πάντως δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς.
Για το ίδιο θέμα και εδώ
Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή,
τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια
-
[image: Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή,
τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια] [image: Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε
σε σημε...
Πριν από 7 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου