Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Ο συγκλονιστικός διάλογος Καραμανλή – Παυλόπουλου


Μόλις ο Παυλόπουλος πληροφορήθηκε τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξη
χωρίς καμιά ολιγωρία, προς τιμήν του, τηλεφώνησε στον Καραμανλή και υπέβαλε την παραίτησή του.
Όπως μου μεταφέρει ο κοριός μου στον ΟΤΕ η συνομιλία των 2 ανδρών ήταν σύντομη και αποκαλυπτική.
Παυλόπουλος: Πρόεδρε ύστερα από αυτό, αναλαμβάνω προσωπικά τις πολιτικές ευθύνες και σας υποβάλω την παραίτησή μου με την παράκληση να γίνει δεκτή.
Καραμανλής: Μην βιάζεσαι ρε Προκόπη κι εγώ υπό παραίτηση είμαι.
Περίμενε λίγο και ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙ…

Άντε καλό δρόμο…


.

5 σχόλια:

Swell είπε...

Λύκε κάνεις παρέα με το Μαυράκη; Ντροπιάζεις όλους τους λύκους.

monahikoslikos είπε...

@Swell: Τι να κάνω, οικονομική κρίση και άλλωστε καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή.
Ή μήπως είναι;

pentanostimi είπε...

προτεινω να ανεβασεις τη συνομιλια στο you tube προς τέρψιν του λαου....

Τσούγδω είπε...

Βλέπω σε έχει επηρεάσει το πνεύμα των Χριστουγέννων...
Πολύ ευγενικός είσαι μαζί τους...
Άκου εκεί καλό δρόμο!
Στα τσακίδια θα πω εγώ...

ΥΓ: Πιο πιθανό είναι να παραιτηθεί ο Καραμανλής παρά ο Παυλόπουλος.

monahikoslikos είπε...

@pentanostimi: Επειδή δεν το κατέχω το άθλημα σου εκχωρώ -άνευ αναταλλαγμάτων- τα ...πνευματικά δικαιώματα.

@tsougdw: Δεν θα διαφωνήσω τώρα μαζί σου.
Ας φύγουν κι ας πάνε και στα τσακίδια