Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Καλά ρε Θέμο και εμείς πήγαμε φυλακή αλλά δεν κάναμε έτσι.


Θα μου πεις και σωστά ότι «εσείς πήγατε φυλακή με το κεφάλι ψηλά και τραγουδώντας το πότε θα κάνει ξαστεριά» ενώ «εγώ θα πάω μέσα ως κομιστής (κάτι σαν Αρτέμης Μάτσας του κινηματογράφου) και λαμόγιο που τα πιάνει από δεξιά και …δεξιά αφότου αποχώρισα από την αριστερά».
Εντάξει δεν λέω καλά τα λες και πολύ δίκιο έχεις αλλά μεροληπτικός ο ανακριτής από που σου προκύπτει;
Επειδή σου έδωσε 15 μέρες προθεσμία και μάλιστα χωρίς περιοριστικούς όρους, όσες δηλαδή είχαν δώσει τότε –θυμάσαι έτσι; - στον Κοσκωτά και την κοπάνησε και τον ψάχνανε;
Καλά δεν θέλεις να πας φυλακή – σε καταλαβαίνω - κι εδώ που τα λέμε ποιος θέλει να πάει, μήπως ήθελε η Τσέκου, ο Νικολιτσόπουλος και οι άλλοι δικηγόροι, κι αυτοί δεν θέλανε αλλά τους τσουβαλιάσανε.
Θα μου πεις εκείνοι δεν είχαν να πληρώσουν την αφρόκρεμα του δικηγορικού σώματος ενώ εσύ έχεις (και μαύρα και άσπρα) και πληρώνεις.
Και λοιπόν επειδή έχεις και πληρώνεις θα πρέπει και να σου …κάτσουμε.
Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα ρε Θέμο και μην ακούς τον Κατσαντώνη που σου λέει ότι στην Ελλάδα «κανείς δεν κρεμάστηκε με τα λεφτά στις τσέπες» γιατί ώσπου να φθάσεις στο ικρίωμα δεν θα σου έχουν αφήσει ευρώ να πιεις καφέ με τόσους μεγαλοδικηγόρους που μάζεψες στη δούλεψή σου.
Γι αυτό αν θες να μ΄ ακούσεις άσε τις μακακίες περί πολιτικής δίωξης και κοίτα να αρχίσεις να το χωνεύεις και μην ξεχνάς τις παρακαταθήκες του Ζαχαριάδη που μάθαινες τότε στην ΚΝΕ, «αγάπα το κελί σου, τρώγε όλο το φαγί σου και διάβαζε πολύ».

Υ.Γ Αντί να απολογηθεί για να αποδειχτεί η σκευωρία, όπως έλεγε χθες ο δικηγόρος του, ο Αναστασιάδης προτίμησε να ζητήσει την εξαίρεση του ανακριτή για να κερδίσει χρόνο.
Εκτός κι αν υπάρχουν άλλοι σχεδιασμοί καθώς από σήμερα άλλαξε ο εισαγγελέας της υπόθεσης κι αν πετύχει και την εξαίρεση του ανακριτή τότε όλα μπορούν να συμβούν ακόμα και ...να πέσει η κυβέρνηση.
Βγαίνοντας από το γραφείο του ανακριτή ο θέμος δήλωσε τα εξής:
«Επιβεβαιώνονται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο οι υποψίες μου ότι ο ανακριτής ήταν μεροληπτικός απέναντί μου. Κατά την είσοδό μου, μου είπε ότι ανεξάρτητα αν υπάρχει πόρισμα της ΥΠΕΕ ή όχι, δεν πρέπει να έχω ούτε ένα ευρώ στη διάθεσή μου.
Με βάση αυτό και άλλα στοιχεία για μεροληπτική διαδικασία σε βάρος μου και κυρίως, ότι η απόφαση υπαγορεύτηκε από τους αρμόδιους υπουργούς και μάλιστα για να γίνει αυτό το κατηγορητήριο επιστρατεύτηκε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος.
Πρόκειται για πολιτική δίωξη σε βάρος του «Πρώτου Θέματος», με εμπνευστές επίορκους πολιτικούς και εκτελεστή έναντι μεγάλου χρηματικού ανταλλάγματος τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο».

.

5 σχόλια:

iLiAs είπε...

..ούτε να τους βλεπω δεν θέλω..αηδία έχουν καταντήσει. :(

Καλο μήνα Λύκε :)

Ανώνυμος είπε...

Καλό!

koptoraptou είπε...

Ο πατέρας μου έλεγε μια κουβέντα: "Οι ηθοποιοί και οι δημοσιογράφοι πρέπει να ξέρουν πότε να... αποσύρονται". Κάποιοι, που λες, δεν ήξεραν ότι και στη μάσα χρειάζεται...μέτρο.
Την καληνύχτα μου!

monahikoslikos είπε...

Μακριά από τον κ@%ο μας κι ας είναι και στου ...θέμου

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινα. Δεν θα κατουριόσουνα επάνω σου από την χαρά εάν σου έλεγε «Γεια» ο Θέμος ; Ωραία δεν είναι τα blogs που για μια στιγμή νοιώθεις ίδιος με όποιον γουστάρεις ; Μέχρι να ξαναπάς γραφείο και να κάνεις υποκλίσεις στο αφεντικό...
Γράφε γίγαντα.