Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Να πάω να μην πάω, κι αν πάω γιατί να πάω... στο brasserie

«Αγαπητέ φίλε Μοναχικέ Λύκε,

Θα χαρώ να σε δω στην αυριανή συζήτηση που διοργανώνω με φίλους του διαδικτύου.
Σου επισυνάπτω τα σχετικά και ελπίζω να σε δω εκεί.

Φιλικά

Πέτρος»

Την πρόσκληση αυτή έλαβα πριν λίγο με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και σκέφτηκα να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου μαζί σας πριν απαντήσω αν και, όπως λέει στα συνοδευτικά, ο διάλογος είναι ανοιχτός και δεν προϋποθέτει προηγούμενη επικοινωνία.
Λέει επίσης ότι σεβόμενος την ψευδωνυμία του Blogging, δεν θα μαγνητοσκοπηθεί η συζήτηση, αλλά θα ηχογραφηθεί.
Θέμα
"Μετά το Πολιτικό Σύστημα, Τι; - Κατ' επίφαση Δημοκρατία και άλλα Δεινά- Υπόθεση Siemens: Πυξίδα Πολιτικής Αλλαγής".

Η ατζέντα θα περιλαμβάνει ζητήματα, όπως ο δικομματισμός, ο απολογισμός της Μεταπολίτευσης, οι παραδοσιακοί παίχτες της πολιτικής σκηνής, η διαφθορά, το Κράτος, οικονομία και φιλελευθερισμός, αλλά και ερωτήματα σχετικά με την επόμενη ημέρα του συστήματος, τη δυνατότητα για μια άλλη Δημοκρατία. Θα τεθούν επίσης ζητήματα που αφορούν το διαδίκτυο, όπως ελευθερία vs νομοθετική ρύθμιση, η επόμενη ημέρα της πνευματικής ιδιοκτησίας, η ανατροπή του μιντιακού κατεστημένου από τα παραδοσιακά media, κα. O διάλογος θα είναι απόλυτα ελεύθερος ως προς τη διατύπωση και τις απόψεις, πλην όμως θα ακολουθήσει τους κανόνες της ευπρέπειας και του σεβασμού των συνομιλητών.
Τόπος
Επέλεξα ένα από τα ιστορικότερα και για εμένα αγαπημένο brasserie της πόλης. Σε περιμένω στον «Κήπο του Μουσείου», έξω από το Αρχαιολογικό Μουσείο, (Πατησίων 44.
Χρόνος
Τετάρτη 16 Ιουλίου και ώρα επτά το απόγευμα (19:00).
Ο Πέτρος , όπως καλά καταλάβατε, είναι ο κύριος Πέτρος Τατούλης άλλοτε σύντροφος εν όπλοις (στα νιάτα του) που διολίσθησε στη συνέχεια μέχρι του αξιώματος του βουλευτή και του υφυπουργού της Ν.Δ και σήμερα ξαναπαίρνει τα άρματα να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία στρατηγός ο ίδιος μα δεν μας λέει ποιανού στρατού άρχει.
Απάντηση:
Μοναχικός εκ πεποιθήσεως, γι αυτό δεν πήγα και στην ανάλογη σύναξη του πράσινου στρατηγού Βαγγέλη, λέω να κάτσω και τώρα στις δροσιές να πολεμήσω τις δικές μου ανασφάλειες κι όταν σημάνει η καμπάνα της επανάστασης για την αλλαγή της κατ΄ επίφαση Δημοκρατίας να είμαι ξεκούραστος.
Αυτό πάλι το brasserie που μας καλεί ο Πέτρος να πάμε τι σημαίνει ξέρει κανείς;
Υ.Γ: Αν ενδιαφέρεται κάποιος να παραστεί και δεν έλαβε πρόσκληση ας μου μηνύσει να του κάνω forward τη δική μου.

.

9 σχόλια:

Ταχυδρόμος! είπε...

Την καλησπέρα μου!!

pentanostimi είπε...

Πεντανοστιμη και μόνη
στην ερημη Αθηνα
μεχρι να παω διακοπες
θα την περάσω φίνα
στη μπρασερι για κοζερί
θα παω με τον Πέτρο
με μπλογκεράδες ευσταλείς
θα κανουμε πακέτο
θα φτιαξουμε κατασταση
επαναστατική
γιατι ο Πετρος ως γνωστόν
εχει συστρατευθει
με επαναστάτες γνησιους
και οχι γιαλαντζί
Αχ θε μου πόσο θαθελα
να παω στη μπρασερί
να δω Τατούλη μ'αρματα
σειρα τα φυσεκλίκια
αχ πουσαι Μαο να τα δεις
αυτα τα ρεζιλίκια
Τατουλη πού στηρίζεσαι
πώς ξάφνου αλλαζεις χρωμα
και θες το σαπιο συστημα
να βαλεις εις το χώμα?
Πες μας πώς σουρθε η φλασιά
και κάνεις τον καμπόσο
για ηλιθιους μας περασες
δεν ειμαστε και τόοοοσο

αντωνης είπε...

Μπα, δεν εχω ετσι και αλλιως χρονο για χασιμο

Οσο για το brasserie, δε γνωριζω. Απο χωριο ειμαι...
Εχουν και στην Τριπολιτσα τετοια;

monahikoslikos είπε...

@Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! !: Μην τρέχεις ρε κάτσε να πιεις ένα νερό.

@pentanostimi: πουλιά στον αέρα πιάνεις ...πουλάκι μου.

@αντώνης: Στην Τριπολιτσά έχει κοψίδια όμως.

αντωνης είπε...

τοτε να παμε εκει
:)

katerina είπε...

Αχ, γείτονα μου, δεν θα με συνοδέψεις;;;. Τόσα ψώνια έκανα, να μην βάλω τα καλά μου να πάω;;
Αλλά μονη μου....δεν...
Πήρα κι ένα μοντελάκι...όλα τα χρωματα επάνω...όπου και να προσανατολίζεται ο ...Πέτρος, έχω το χρώμα στο ντεσσέν.
Λοιπόν, για να ξέρεις πως θα ντυθείς αυριο, σε ενημερώνω ότι brasserie, είναι κάτι που δεν είναι ακριβώς cafe, δεν είναι ακριβως restaurant, δεν είναι ακριβώς bar, αλλά μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά, ανάλογα την ώρα και την διάθεση.
Λοιπόν ντυσιμο smart casual, το μπράτσο σας παρακαλώ και ....φύγαμε...

monahikoslikos είπε...

@Κατερίνα: Αν είναι για την πάρτη σου γειτόνισα να το ξανασκεφτώ, θα φάμε και κανά σουβλάκι με διπλή πίτα στη brasserie, θα επιδείξεις και εσύ τα ψώνια σου, βάρδα μόνο μην μας π@δ&%ει ο Πέτρος με τις μαλαγανιές του.

marianaonice είπε...

Μπήκα απλά να πω ότι στη Βικιπαίδεια διάβασα και εγώ για να λύσω την απορία μου τι είναι brasserie:

Λοιπόν
Στη Γαλλία, ένα brasserie είναι ένα καφενείο που λειτουργεί ως ένα εστιατόριο με μια χαλαρή ρύθμιση, η οποία εξυπηρετεί μόνο πιάτα και άλλα γεύματα. Είναι δυνατόν να έχουν επαγγελματική εξυπηρέτηση και έντυπο μενού (σε αντίθεση με έναν bistro το οποίο δεν μπορεί να έχει), αλλά πιο άτυπο τρώει ώρες από ένα πλήρες ώριμο εστιατόριο. Συνήθως, μια brasserie είναι ανοιχτή κάθε μέρα της εβδομάδας και το ίδιο μενού σερβίρεται όλη την ημέρα. Η λέξη «brasserie» είναι επίσης Γαλλική για ζυθοποιίες και, κατ επέκταση, "η ζυθοποιία επιχειρήσεων".

Δηλαδή αν κατάλαβες θα είχε και φαγητό ο Πέτρος εκεί που σε κάλεσε!!
Τρώνε ...καλάαααα!!!!!

monahikoslikos είπε...

@marianaonice: Να είσαι καλά καλή μου για τον κόπο που έκανες και με ξεστράβωσες, γιατί σκέψου να πήγαινα και να ζήταγα σουβλάκι με πίτα.
Για το τελευταίο δεν ξέρω αν τρώνε καλάααα, αλλά εγώ αποφεύγω τα φαγητά που δεν έχω επιμεληθεί την παρασκευή τους, ρίχνουν και φόλες στο δάσος και πρέπει να προσέχω για να με ...έχω