Και ο μοναχικός λύκος ...λύκος είναι...!!!!

Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

Από το πουθενά στις …χλιδάτες διακοπές.


Τελικά αποδεικνύεται ιδιαίτερα προσοδοφόρο να έχεις περάσει από το περιβάλλον ενός πρωθυπουργού.
Μπορεί να είσαι ένα τίποτα πριν προσκολληθείς στον ηγέτη αλλά μετά γίνεσαι επώνυμος.
Έτσι μετά τον στενό συνεργάτη του πρώην πρωθυπουργού Σημίτη, θ. Τσουκάτο και το 1 εκατ. ευρώ της Siemens που όπως λέει ήταν για το κομματικό ταμείο αποκαλυπτήρια σήμερα για έναν ακόμα συνεργάτη του Σημίτη.
Ο λόγος για τον Γιώργο Πανταγιά που δεν τον ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας του πριν τον ανακαλύψει ο Σημίτης και σήμερα κάνει παραμυθένιες διακοπές….
Τα αποκαλυπτήρια Πανταγιά από σίβυλλα εδώ… κι εδώ
.

10 σχόλια:

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ε δεν μπορεί κάτι θα είχε για να τον πάρει ο Σημίτης μαζί του, δεν μπορεί!
Γιατι δεν πήρε εμένα;
Αστειάκι
Καλημέρα.

monahikoslikos είπε...

@Νίκος Λιολιόπουλος: Πέρα από αστεία και μόνο για την ιστορία να σου πω ότι τον πήρε γιατί σε όποιον δημοσιογράφο απευθύνθηκε, μετά την παραίτηση του από υπουργός Βιομηχανίας, έφαγε πόρτα.
καλημέρα

koptoraptou είπε...

Εγώ πάλι από το πουθενά ξεκινάω τις λιτές και απέριττες διακοπές μου. Στο επίσης λιτό και απέριττο ψωμοσάκουλο μου θα πάρω μαζί μου και τη φωτογραφία του κυρίου για να θυμάμαι τι πρέπει να κάνει κανείς για να πιάσει την καλή! Μάκια λυκάκι μου και τα ξαναλέμε σε κανά δεκάρι μέρες!

zalmoxis είπε...

Το "καλό" με τον Πανταγιά είναι πως μένει στον Κορυδαλλό. Το "κακό" είναι πως μένει "έξω" από τον Κορυδαλλό και όχι "μέσα" στον Κορυδαλλό.

Υ.Γ.: Ά, ρε ένδοξα ΕΚΚΕ κι ΑΑΣΠΕ, τι ποζεράδες επαναστάτες βγάλατε: Από το αμπέχωνο Μάο, στα Κοχίμπα, τα χάμερ και τη χλίδα!

Υ.Γ. 2: Giorgos, για ψάξου μήπως έχεις ακόμη τέτοια φιντάνια στο κόμμα. Έτσι, όταν θα χάσεις και τις επόμενες εκλογές, να ξέρεις τουλάχιστον το γιατί...

monahikoslikos είπε...

@koptoraptou: λιτές αλλά ελπίζω ...χορταστικές, καλά να περάσεις, καλά μπάνια, καλή ξεκούραση και μην το ψάχνεις θέλει τέχνη για να γίνεις Πανταγιάς δεν είναι απλό πράγμα.
Εδώ κοτζαμ Γεωργιανός και δεν το άντεξε κι έσφαξε το παληκάρι...
Τα φιλιά μου και μην κάθεσαι πολύ στον ήλιο και σε μαζέψει κανας Τσίπρας, το νου σου ε!

monahikoslikos είπε...

@Zalmoxis: Εσύ να τα βλέπεις και να προβληματίζεσαι και όχι να μου γράφεις πως θεωρείς αυτούς που μπαίνουν στα κόμματα για να δουν χαϊρι, ό,τι πιο σιχαμένο έχει βγάλει αυτός ο τόπος...
Σιχαμερό μεν αλλά με μια πορτοφόλα ΝΑ... κολωμισθωτέ της πλάκας.

pentanostimi είπε...

διπλα σε ολους τους ηγέτες οιουδήποτε βεληνεκους ειθισται να βρίσκονται τέτια μεγέθη[πανταγιάς κλπ κλπ]η πλάκα ειναι οτι ολοι τους καταλαβαίνουν αλλά εν τη βασιλεία τους δεν τους ρίχνουν ντομάτες

monahikoslikos είπε...

@pentanostimi: όχι μόνο δεν τους ρίχνουν ντομάτες αλλά τους κουβαλάνε και τα ψώνια στο σπίτι...
Όσο θυμάμαι καταξιωμένες πένες να εκστασιάζονται με τις ανοησίες που έλεγε, ως εκπρόσωπος τύπου της ποντικομαμής, μου ΄ρχεται να ξεράσω...
Καλό βράδυ.

zalmoxis είπε...

Από τότε που έβανα κάτι δενδύλλια στην ταράτσα, δηλώνω στην εφορία "γεωργός".

monahikoslikos είπε...

@Zalmoxis: Αν χρειαστείς βοήθεια να μαζέψεις τη σοδειά πες μου να αβάλω ένα χέρι...